Na Međunarodnom festivalu turističkih filmova Tourfilm Riga promotivni film Turističke zajednice grada Rijeke i produkcijske kuće Balduči film „Rijeka – I miss you“ osvojio je posebno priznanje žirija.

Kako navode iz TZ-a grada Rijeke, ovaj međunarodni festival turističkih filmova ove godine organizirao se po 13. put i zaprimljeno je 305 kandidatura promotivnih turističkih filmova iz 45 zemalja svijeta. Drugi krug prošlo je 155 filmova, među kojima i ovaj riječki.

Promotivni film snimljen je u produkciji Balduči Filma iz Zagreba i Turističke zajednice grada Rijeke uz producenticu i scenaristicu Spomenku Saragu te redatelja Hervea Tirmarchea, kao i snimatelja/montažera Jalil Armija.  Produkcijska kuća Balduči film specijalizirana je za snimanje turističkih filmova te su do sada brojni filmovi iz njihove produkcije osvojili prestižne nagrade diljem svijeta.

Snimanje na atraktivnim riječkim lokacijama

Promotivni film snimao se na brojnim atraktivnim lokacijama u Rijeci, kojim se Rijeka predstavlja kao cjelogodišnja turistička i city-break destinacija. Filmom se kroz niz atraktivnih kadrova željelo „provesti gledatelja“ kroz grad i njegove posebnosti, od Trsatskog kaštela i muzeja preko riječkih restorana sve do jedne od najljepših ribarnica u Europi.

Kada se film snimao i kada je izabrana glazbena podloga „I Miss You“, nije se moglo ni naslutiti kako će taj naslov u današnje vrijeme krizne situacije uzrokovane pandemijom zapravo biti pravi slogan trenutne turističke situacije te se kao takav i koristi u trenutnim kampanjama koje provodimo.

Četvrta nagrada

Promotivnom filmu Turističke zajednice grada Rijeke ovo je već četvrta nagrada. Rijeka – I miss you osvojio je ove godine nagradu / drugo mjesto na 20-tom jubilarnom filmskom festivalu “The Golden City Gate” u Berlinu u velikoj konkurenciji kandidiranih i to u kategoriji City International / Međunarodni gradovi. Također drugo mjesto odnosno srebrnu medalju film je osvojio i na New York Film Festivalu – Film & TV Awards u kategoriji Corporate image – Public Relations & Social Engagement. Drugo mjesto osvojio je i na američkom festivalu 41. The Telly Awards u kategoriji Branded Content: Travel/Tourism.