Turistička zajednica grada Rijeke intenzivno provodi kampanju na talijanskom tržištu, a kao dio promidžbene kampanje pripremljen je jedinstveni Vodič kroz okuse i užitke grada Rijeke – Europske prijestolnice kulture 2020. Vodič je pripremljen u suradnji s izdavačem najtiražnijih talijanskih novina La Repubblica, izdavačkom kućom GEDI Gruppo Editoriale SpA iz Rima.
Vodič i njegovu realizaciju predstavili su Vojko Obersnel, gradonačelnik Grada Rijeke, Petar Škarpa, direktor Turističke zajednice grada Rijeke, Vlasta Mastrović, voditeljica projekata Turističke zajednice Kvarnera i Suzi Petričić, direktorica Turističke zajednice grada Opatije.
Gradonačelnik Grada Rijeke, gosp. Vojko Obersnel istaknuo je da je ovo prvi vodič koji na ovakav način predstavlja Kvarner i Rijeku na talijanskom tržištu. Naglasio je da sadržaj Vodiča nudi detaljne informacije o destinaciji te da se nada da će unatoč trenutnoj epidemiološkoj situaciji broj talijanskih gostiju rasti. Spomenuo je i brojne aktivnosti na talijanskom tržištu i posjet Rimu 2019. godine povodom predstavljanja EPK 2020, koje su rezultirale boljoj vidljivosti i posjećenosti destinacije. Također je naglasio kako je program EPK 2020 dobio svoj poseban dio u Vodiču.
Direktor Turističke zajednice grada Rijeke gosp. Petar Škarpa istaknuo je kako je to prvi Vodič za Hrvatsku, u suradnji s izdavačem najtiražnijih talijanskih novina La Repubblica, za talijansko tržište. Vodič nudi brojne preporuke i prijedloge o najboljim mjestima za jelo, za kupnju autentičnih riječkih suvenira i domaćih proizvoda te preporuke brojnih smještajnih objekata na području cijelog Kvarnera, Rijeke i Gorskog kotara. S izuzetnim zadovoljstvom istaknuo je da su brojni renomirani talijanski mediji prenijeli vijest o Vodiču. Osim offline kampanje provodi se i intenzivna online kampanja putem internetskih stranica i društvenih mreža, koje mogu ponuditi najbolje izvore spoznaja na nacionalnoj razini. Gosp. Petar Škarpa zahvalio se partnerima – Hrvatskoj turističkoj zajednici, Turističkoj zajednici Kvarnera, Turističkoj zajednici grada Opatije i Turističkoj zajednici Grada Crikvenice, bez koji realizacija navedenog projekta ne bi bila moguća. Također osvrnuo se na veliki značaj talijanskih gostiju za destinaciju, koji već duži niz godina bilježe najveći broj noćenja, ne samo u sezoni nego i tijekom cijele godine. Vodič je dio promidžbene kampanje za talijansko tržište kojom se želi povećati broj talijanskih gostiju, odnosno vratiti čim prije na stanje prije pandemije Covid-19.
Vodič sadrži detaljne itinerare koji otkrivaju lokalne ljepote, bogatstva i ponudu Kvarnera i Rijeke.
Voditeljica projekata Turističke zajednice Kvarnera, gospođa Vlasta Mastrović, zahvalila se na suradnji i čestitala na trudu svima koji su sudjelovali u realizaciji Vodiča te istaknula kako su Kvarner i Italija povezani kroz kulturu, gastronomiju i mediteranski način života te da projekt poput ovog Vodiča zasigurno pridonosi prepoznatljivosti regije.
Direktorica Turističke zajednice grada Opatije, gospođa Suzi Petričić, naglasila je važnost vjernih talijanskih turista za destinaciju, koji su prošle godine u velikom broju posjetili Opatiju. Trenutno u Opatiji boravi 3000 posjetitelja, a istaknula je kako se nada da će se smirivanjem trenutne situacije trend porasta talijanskih gostiju svakako nastaviti.
Konferenciji za medije, zbog trenutne epidemiološke situacije, nije mogao prisustvovati glavni urednik Vodiča Giuseppe Cerasa, a svima prisutnima obratio se putem video prijenosa. Istaknuo je kako je Vodič u Italiji već u prvom tjednu doživio značajan uspjeh.
Vodič je dostupan na talijanskom tržištu na kioscima, po cijeni od 12,90 eura + cijena novina. Također Vodič je dostupan i na Amazonu, Ibs-u i u digitalnoj trgovini La Repubblica.
Vrijednost cjelokupne kampanje iznosi gotovo 400.000,00 kuna, a provodi se u suradnji s partnerima – Hrvatskom turističkom zajednicom, Turističkom zajednicom Kvarnera, Turističkom zajednicom grada Opatija i Turističkom zajednicom Grada Crikvenice.
Podijeli na društvenim mrežama