Tijekom prosinca 2021. godine ostvaren je broj dolazaka koji za 2% nadmašuje rezultate iz prosinca 2019. godine s praktički jednakim brojem noćenja iz usporednog razdoblja. Takvim rezultatima u navedenom periodu najveći obol dali su domaći gosti koji bilježe rast od 26% u dolascima i 25% u noćenjima što je izuzetan pokazatelj koji ukazuje na potencijale domaćeg turizma u zimskim mjesecima.
Statistika bilježi povećanje broja gostiju iz Austrije i Slovenije, dok su u vrhu standardno turisti koji u Rijeku stižu iz Njemačke.
„Potvrdilo se da su u Rijeci u zimskim mjesecima najbrojniji domaći gosti i gosti iz susjednih zemalja, kojima smo lako dostupni kao vikend destinacija. U tom smislu ćemo kreirati i buduće promotivne aktivnosti u zimskom razdoblju“, poručuju iz Turističke zajednice Grada Rijeke.
Tijekom 2021. godine, Turistička zajednica Grada Rijeke pokrenula je u suradnji s Gradom Rijeka projekt Winter Passa koji je omogućio svim pružateljima smještaja u gradu da svojim gostima, koji borave 2 ili više dana u zimskom periodu u smještajnim objektima, izdaju voucher koji gostima daje mogućnost da besplatno posjete sve muzeje u gradu te Astronomski centar Rijeka i Bazene Kantrida. Tom akcijom Turistička zajednica Grada Rijeke na sebe je preuzela pokretanje, promidžbu i financiranje projekta koji u zimskoj sezoni traje do 30. ožujka 2022. godine. Projekt je usmjeren na povećanje atraktivnosti ponude smještaja i boravka u našem gradu tijekom zimskih mjeseci i cilja na povećanje broja dolazaka i noćenja te sveukupne potrošnje turista u destinaciji.
Tim projektom dodatno su pojačane promotivne aktivnosti Turističke zajednice Grada Rijeke koja na mnogobrojnim tržištima kontinuirano vrši promociju kompletne turističke ponude, a u suradnji s Gradom Rijeka kontinuirano pokreće nove akcije, te podiže nivo već etabliranih gradskih manifestacija kao što je primjerice Rijeka Advent.
Ove je godine program Adventa, koji je tradicionalno organiziran na više lokacija u centru grada i na Trsatskom kaštelu, dodatno obogaćen programom „Adventiranja kod Kazališta“ koji je izuzetno dobro prihvaćen od strane Riječana, ali gostiju. Time je na vrlo atraktivnoj lokaciji pokrenuta još jedna točka okupljanja građana i gostiju tijekom adventskih zbivanja i dodatno obogaćen program adventskih događanja koji je prepoznat u Hrvatskoj i okolnim zemljama što dokazuju i turistički rezultati za prosinac.
Zajedničkim djelovanjem svih subjekata uključenih u kreiranje riječkog turističkog proizvoda uspješno je ispunjen cilj turističkog rasta u prosincu, a iz Turističke zajednice Grada Rijeke nadaju se da će se rast nastaviti i u 2022. godini, ukoliko epidemiološke mjere ne ograniče turistička kretanja.
Također, velike investicije u hotelski smještaj te privlačenje gostiju više platežne moći i kontinuirano podizanje kvalitete privatnog smještaja, polako, ali sigurno, Rijeku pozicioniraju kao grad koji ima što reći i u segmentu gradskog, cjelogodišnjeg turizma.
Podijeli na društvenim mrežama