Multimedijalni Impulse festival, sada već u svom devetom izdanju, ove godine održat će se od 19. do 24. travnja. Najnovije izdanje obilježit će nove lokacije, sadržaji i glazbenici!
Impulse je klupski boutique festival koji spaja gradske lokacije s misijom promocije dobre glazbe i urbane kulture. Događanja koja se odvijaju tijekom festivala kroz različite medije tematiziraju glazbu, u duhu čega je slogan festivala „glazba je svugdje“.
Festival će još jednom na specifičan način spojiti glazbu, književnost, likovnu umjetnost i film, a sadržaj ovogodišnjeg izdanja bogatiji je no ikad, najavljuje Distune.
Ovogodišnje Impulse izdanje ponovno nam donosi koncerte, projekcije filmova, tribine i sajam ploča, i to na kultnim riječkim lokacijama: Dnevni boravak, Art-kino Croatia, The Beertija, Kružna ulica, OKC Palach, Pogon kulture, botel Marina, Peek & Poke, Manual i Nemo klub.
Program
utorak, 19.4.
promocija knjige “Glazba za Žedno uho” @Dnevni boravak
moderator: Luka Benčić
gosti: Mate Škugor
srijeda, 20.4.
razgovor na temu Kako izdati ploču? @OKC Palach
moderator: Marin Jurčić
gosti: Danijel Sikora – Geenger records, Mirko Burazer – Basic and Rough, Bojan Bojkov – više manje zauvijek
četvrtak, 21.4.
koncert Barbare Munjas @botel Marina
koncert – Packmass @Peek&Poke
petak, 22.4.
koncert – Peki Pele @Nemo klub (ex Život)
party – Plazmatick @Manual
koncert – E.N.D., MBurns @The Beertija
subota, 23.4.
Sajam Ploča + artBazaar @Kružna ulica
koncert – Mrave brojim @Nemo klub (ex Život)
koncert – ABOP @Pogon kulture
nedjelja, 24.4.
Don’t Go Gentle – film about IDLES @Art-kino Croatia
Ulaznice
Ulaznice za pojedine programe su već u prodaji u Dallas music shop Rijeka i u sustavu Entrio (detalji na službenoj stranici: www.distune.org).
Svi događaji organizirani su uz poštivanje preporuka i mjera Nacionalnog stožera civilne zaštite, a posjetitelje se poziva na odgovornost i ponašanje u skladu s navedenim odlukama. Na ulazu će biti potrebno predočiti COVID digitalnu potvrdu, negativni test ili dokaz o preboljenju COVID-19 u zadnjih 6 mjeseci.
Zajedničku organizaciju festivala potpisuju Distune Promotion i Studentski kulturni centar Sveučilišta u Rijeci, a za vizualni identitet festivala zaslužan je dizajnerski studio Radnja iz Zagreba. Festival sufinanciraju Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske, Grad Rijeka – Odjel za kulturu, Sveučilište u Rijeci, Primorsko-goranska županija, HDS-ZAMP i Zaklada Kultura nova.
Podijeli na društvenim mrežama