Unatoč izuzetno turbulentnom razdoblju kojeg obilježavaju pandemijska kretanja i događaji vezani za sukob u Ukrajini, a samim time vrlo neizvjesna situacija oko turističkih dolazaka, Rijeka je zaključila ožujak 2022. godine s odličnim turističkim rezultatima.
„Uzimajući kao osnovu usporedbu s rekordnom 2019. godinom te prošlu 2021. godinu kao prvu godinu oporavka možemo reći da se stvari kreću u vrlo dobrom smjeru. Naime, ukoliko 2019. godinu uzmemo kao realno mjerilo uspješnosti destinacije razvidno je da su rezultati ožujka 2022. godine nadmašili usporedni ožujak i to za 2% čemu su najviše pridonijeli domaći gosti s povećanjem dolazaka od 6% dok su strani gosti izjednačili rezultat iz 2019. godine“, ističu u Turističkoj zajednici grada Rijeke.
Razlika u odnosu na 2021. godinu znatno je veća i donosi povećanje od 178% u sveukupnim dolascima. Takvom rezultatu pridonijelo je i povećanje domaćih dolazaka od 110%, ali posebno i povećanje dolazaka stranih gostiju od 271%.
Uspoređujući noćenja iz ožujka 2019. godine s brojem noćenja u ožujku 2022. godine dolazimo do zaključka da je i tu došlo do povećanja od 18% pri čemu su strani turisti zabilježili povećanje od 35%.
Kada podatke iz ožujka 2022. godine usporedimo s podacima iz 2021. godine ostvareno je povećanje od odličnih 120% u noćenjima. Tom rezultatu su pridonijeli i strani i domaći turisti s time da su strani ostvarili povećanje broja noćenja od 179% , a domaći od 47%.
Promatrajući kumulativno prva tri mjeseca 2022. godine možemo zaključiti da je Rijeka svojim rezultatima za 6% u dolascima nadmašila rekordnu 2019. godinu, a 2020. godinu za čak 169%.
U ove izvrsne rezultate uklopila su se i noćenja koja su u odnosu na rekordnu 2019. godinu porasla za 15%, dok su u odnosu na 2021.godinu narasla 124%.
Ovakvi podaci svakako predstavljaju izuzetan rezultat i nagovještaj su odlične predsezone u Rijeci koju, nadamo se, neće potkopati ni epidemiološka situacija, ali ni turbulencije izazvane ratnim sukobima u Ukrajini. Rezultati su pokazatelj da Turistička zajednica grada Rijeke, Grad Rijeka i svi dionici turističkog sektora zajedničkim snagama, uspješnim akcijama kao što je bio projekt Winter Pass i kontinuiranim podizanjem kvalitete usluga nailaze na dobar odgovor tržišta te vjerujemo da je pred Rijekom jedna uspješna turistička sezona
Podijeli na društvenim mrežama