Osim predavanja i panela, sudionici su imali priliku sudjelovati na dvije interaktivne radionice koje su dio Social Impact Awards programa.
Uvodnu riječ pokrenula je Tena Žganec koja je voditeljica projekata u Hrvatskom uredu za kreativnost i inovacije (HUKI), koji je ujedno i zaslužan za provedbu LEAPin konferencija, uz svog generalnog partnera – Europsku komisiju. Tena je sudionicima približila koncept LEAP projekta koji se provodi već osmu godinu za redom.
Mladi poduzetnik Marko Matijević, osnivač je HOG & Gamio.GG i najveće gaming arene u Hrvatskoj, Hall of Game u Zagrebu. Na ovoj je konferenciji spojio dvije zanimljive teme – gaming i kriptovalute u jednu cjelinu pa je tako pričao na temu: “Kako kriptovalute revolucioniraju gaming industriju?”.
Emira Brkić Karninčić, diplomirana ekonomistica iz Smart RI-ja, potakla je sudionike na temu održivosti sa svojim predavanjem: “Kreirajmo zajedno održivu budućnost – Uloga mladih u projektima pametnih gradova”.
Za uspješno poduzetništvo, osim inovativnosti i hrabrosti, potrebno je pomaknuti granice, a o tome su na svom panelu pričali uspješni riječki poduzetnici: Matija Blažević, suvlasnik i direktor Rakhia Bar franšize, Damir Krnić, direktor Logiste i Marija Mažar, urednica i osnivačica poznatog Riječkog lifestyle portala Silueta te vlasnica Alura PR agencije.
Erasmus+ je program Europske unije za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport, a Matea Lozančić pričala je o mogućnostima koje Erasmus+ program pruža studentima Sveučilišta u Rijeci.
U sklopu ove jednodnevne konferencije u Rijeci, održane su i dvije interaktivne Social Impact Award radionice koje provodi već spomenuti Hrvatski ured za kreativnost i inovacije (HUKI) u suradnji sa Središnjim državnim uredom za demografiju i mlade. Radionice su usmjerene na promicanje poduzetničkih vještina kod mladih i učenju kako od ideje napraviti održivi projekt.
Prvu radionicu “Business modeling” održao je Boris Golob, direktor Step Rija, a pričao je detaljno o poslovnom modelu te je kasnije sudionike potakao da razrade vlastite poslovne ideje. Dvoje ambicioznih sudionika predstavilo je svoju poslovnu ideju – izrada aplikacije za praćenje i analizu igrača u sportu koja bi pomoću kamere bilježila brzinu i kretanje igrača po terenu, a Boris im je pomogao oko provedbe.
Drugu radionicu “Idea Generation” održao je Neven Tamarut, direktor razvoja poslovanja Step Ri-ja. Radionica se sastojala od poticanja kreativnosti, predstavljanja tehnika razmišljanja, analize određenih primjera i na kraju rješavanjem zadataka. Zaključak ove radionice je da stvaranje ideja mora uvijek biti “out of the box” i da zapravo ne postoje glupe ideje!
LEAPin konferencija je definitivno ostvarila svoj cilj – potaknuti mlade ljude na razmišljanje o poduzetništvu i inovacijama te ih educirati o tome kako pokrenuti vlastiti projekt. Predavanja i paneli bili su iznimno zanimljivi i inspirativni, a radionice su pružile konkretne alate i vještine potrebne za razvoj vlastitog poslovanja.
(Izvor: Hrvatski ured za kreativnost i inovacije)
Podijeli na društvenim mrežama