Tijekom protekle godine u riječki centar Državne uprave za zaštitu i spašavanje primljeno je 190 tisuća poziva, dok dnevno njihov telefon zazvoni od 600 do preko tisuću puta. Građane obično zanima kakvo je vrijeme, kakve su ceste, trajekti, pogotovo kad je loše vrijeme.
– Gdje god je kakva opasnost i treba pomoć ljudima, mi smo u centru otvoreni, bez obzira da li su to teži događaji, ali i za male događaje pokušavamo pomoći, čak i onda ako to nije pitanje zaštite i spašavanja – rekao je načelnik Centra 112 Rijeka, Branko Ljubanović.
Svi poremećaji i problemi do kojih dođe, moraju završiti kod nas, da bi onda Centar angažirao službe koje mogu djelovati u određenom trenutku, saznajemo u Državnoj službi za zaštitu i spašavanje, gdje dodaju da je riječ o vrlo stresnom poslu.
– A slušajte, posao ko posao, čovjek se navikne. Mi smo 31 godinu zajedno, s kolegama, na sve smo navikli, tako da više ne osjećamo neke poteškoće – kazao je voditelj smjene Zrinko Galinec.
Osjećaju to i brojni građani koji svakodnevno, puni povjerenja okreću poznati broj za hitne, a ponekad i manje hitne slučajeve 112.
Podijeli na društvenim mrežama