Tvrtka je također objavila da su korisnici učitali više od milijun aplikacija iz Appleovog “App Store-a” i više od 250.000 e-knjiga tijekom prvoga dana.
iPad je krenuo u prodaju u SAD-u u 9 sati u subotu. Do ponoći u subotu, tvrtka je kazala da je prodala 300.000 iPada, uključujući i predbilježbe. Apple nije objavio podatke o prodaji u nedjelju, kada su mnoge trgovine u SAD-u radile unatoč Uskrsu.
Očekivanja tržišnih analitičara za premijeru iPada bila su raznolika, s najčešćim prognozama prodaje oko 700,000 komada prvoga vikenda.
“Vjerujemo da iPad ima potencijal postati uređaj visokog tržišnog volumena, jer bi mogao donijeti revoluciju na tržištu izdavaštva i video-igara, da ne spominjem ulogu mobilnog računala”, ocijenio je Shaw Wu, analitičar investicijske i konzultantske tvrtke Kaufman Brothers, u izvješću o rezultatima istraživanja.
Wu očekuje da Apple proda 10 milijuna iPada u idućih 12 mjeseci, s prodajom koja bi se mogla popeti na 20 milijuna komada u 2011., izvijestio je CNNMoney.
Iako premijera nije bila spektakularna kakao su neki očekivali, u ponedjeljak su mnogi analitičari na Wall Streetu podigli ciljanu cijenu za dionice Applea.
Mark Moskowitz, analitičar JP Morgana, sada očekuje da će dionica Applea rasti do 305 dolara u ovoj godini, dok je prethodna procjena bila 240, na temelju snažne potražnje za Macove i iPhone, kao i interes za iPad.
Moskowitz procjenjuje da će Apple prodati oko 4,8 milijuna iPada u idućih 12 mjeseci.
Dionica Applea (AAPL, Fortune 500) porasla je za oko jedan posto na 236,98 dolara, u jutarnjem trgovanju na Wall Streetu.
(Hina)
Podijeli na društvenim mrežama