U istom razdoblju
evidentirano je 2.880.011 transakcija fizičkih osoba putem Erste NetBankinga,
što u odnosu na godinu prije predstavlja porast od 30%.
Porast broja korisnika
zabilježen je i kod ostalih alternativnih kanala distribucije
u Erste banci. Tako je broj korisnika Erste
mBanking usluge mobilnog bankarstva u 2010. porastao 12% u odnosu na kraj 2009. godine te je 31.prosinca 2010.
zabilježeno preko 14.770 korisnika navedene usluge. Porast za preko 10% u
odnosu na kraj prošle godine zabilježen je i kod Erste Fon usluge telefonskog bankarstva koja je 31. prosinca 2010.
godine brojala preko 20.500 korisnika. Ukupan broj fizičkih osoba, korisnika Erste SMS usluge, na dan 31. prosinca
2010. godine iznosio je više od 106.125, što je oko 7% više u odnosu na kraj
2009. godine.
Uz navedeno, neke od usluga koje Erste banka nudi
svojim klijentima zabilježile su iznimne rezultate. Tako je, primjerice, tijekom
prošle godine zabilježen porast broja ugovornih trajnih naloga za gotovo 24% u
odnosu na 2009. godinu te iznosi nešto više od 145.000 naloga. Broj izvršenih
trajnih naloga, odnosno transakcija iznosi nešto manje od 1.168.200, što je
povećanje od preko 28% u odnosu na 2009. godinu.
„Erste NetBanking je vrlo dinamičan, mnogi naši klijenti svakodnevno se
koriste njime i obavljaju veliki broj transakcija i naša je obaveza pratiti
svjetske trendove u toj domeni, ali i nastaviti slušati naše klijente te kontinuirano
unaprjeđivati uslugu. Erste banka neprekidno radi na poboljšanju razine
usluga, odnosno na uvođenju novih i unapređivanju te moderniziranju postojećih
usluga na što ukazuje i povećani interes građana te kontinuirani porast broja
korisnika istih.
Tako smo, primjerice, prošle godine klijentima ponudili redizajniranu
Erste NetBanking uslugu koju smo unaprijedili s nizom novih mogućnosti.“,
naglasio je Daniel Mamić, voditelj
Službe elektroničkog bankarstva Erste banke.
Podijeli na društvenim mrežama