Kontejnerski terminal, luka

Tvrtka Jadranska vrata d.d. je koncesionar na kontejnerskom terminalu
Brajdica, na kojem će se u procesu modernizacije razviti novih 330
metara obale, s dubinom od 14,5 metara. To će omogućiti godišnji
kapacitet prometa od 600.000 TEU-a (jedinica za kontejnerski promet).
Novim zamahom, potaknutim programom modernizacije i komplementarnim
programom planiranih ulaganja ICTSI-a, realno je očekivati bitno
povećanje prometa terminala, kao i postupno preuzimanje uloge glavnog
prometnog koridora na Balkanu.

U tridesetgodišnjem koncesijskom razdoblju na kontejnerski
terminal Brajdica, zajedno s ICTSI-jem, planiraju se ulaganja koja
značajno premašuju iznos investicijskog plana od 50 milijuna eura iz
koncesijskog ugovora. Ključna ulaganja uključuju implementaciju modernih
tehnologija koje će omogućiti potpunu automatizaciju praćenja iskrcaja,
skladištenja i otpreme kontejnera. U suglasju s najboljom svjetskom
praksom, ICTSI će staviti na raspolaganje svoje međunarodno znanje i
iskustvo, s temeljnim ciljem podizanja standarda poslovanja terminala
Brajdica. U suradnji sa zainteresiranim stranama,
snažno ćemo se fokusirati na pojednostavljenje željezničkih operacija te
dogradnju željezničke infrastrukture smještene u blizini terminala.

“Vidimo iznimnu budućnost Jadranskih vrata”, istaknuo je Manny
Fernandez, stariji potpredsjednik ICTSI-a. “Uz planirana ulaganja te u
suradnji sa zaposlenicima i menadžmentom Luke Rijeka, značajno ćemo
povećati efikasnost terminala, kao i bitno proširiti njegov doseg i
utjecaj. Kao tržišta prirodnog dosega terminala Brajdica, pored
Hrvatske, vidimo i Mađarsku, Češku, Slovačku, južnu Poljsku, Srbiju te
Bosnu i Hercegovinu.