Natjecanje je pokrenuto je u svrhu promicanja marketinga i marketinških misli kao i povezivanje marketinške znanosti i prakse. Ono je omogućilo studentima završnih godina fakulteta da sudjeluju u kreiranju strateških rješenja, povezujući svoje znanje u području marketinga s iskustvom iz prakse. Pravo sudjelovanja na natječaju imali su studenti preddiplomanti i diplomanti ekonomskih fakulteta svih sveučilišta i poslovnih odjela svih veleučilišta u RH.
Na natjecanju koje je trajalo četiri mjeseca sudjelovalo je deset timova s Ekonomskog fakulteta iz Rijeke (EFRI), Ekonomskog fakulteta iz Osijeka (EFOS), Ekonomskog fakulteta iz Splita (EFST) i poslovnog odjela Veleučilišta u Rijeci (VELERI). Šest je timova uspjelo izdržati izazove do kraja natjecanja i početkom ožujka predati svoje marketinške planove.
Pobjedu su odnijeli studenti Specijalističkog diplomskog stručnog studija poduzetništva Veleučilišta u Rijeci: Neven Pfeifer, Anita Djarmati Brzoja i Đeni Simčić.
Svečana dodjela nagrada održana je u ponedjeljak 18. travnja 2011. na Ekonomskom fakultetu u Rijeci. Pobjednički tim je novčano nagrađen, dobio je besplatno članstvo u CROMAR-u , te ima priliku nastaviti suradnju s tvrtkom Pretti.
Izvor: Veleučilište u Rijeci
Podijeli na društvenim mrežama