Web
stranicu Art kina Croatia za Grad Rijeku izradila je tvrtka Manufaktura
d.o.o. Stranica je pokrenuta u prosincu 2008., a redizajnirana u
kolovozu 2011. godine. Nakon redizajna posjećenost stranici porasla je
za cca. 40%.
Web stranica www.art-kino.org ključan je komunikacijski kanal koji konstantno unapređuje poslovanje uspješnog gradskog projekta Art kino Croatia.
Od
svoje objave stranica bilježi preko 204.000 posjeta (od čega ima preko
90.000 jedinstvenih posjetitelja) što predstavlja apsolutni kuriozitet u
području kuture.
Web stranica Art kina obuhvaća tjedni i
mjesečni program Art kina, najave filmskih ciklusa i festivala te
program Škole u kinu za djecu i mlade. Nadalje, stranica obuhvaća
podatke o pokretanju Art kina, značenju “Proud to be Antiplex” slogana
(koji je bio središnji dio kampanje vezane uz pokretanje Art kina, a
koja je 2009. godine također osvojila 1. nagradu, Zlatno zvono na
nacionalnom festivalu oglašivačke industrije Festo te 1. mjesto za
najbolju billboard i city light kampanju na festivalu Ourtward 2009). Na
navedenoj web stranici nalaze se i podaci o biblioteci Art kina, a
Arhiva koja se stalno ažurira, trenutno sadrži podatke o 1060 filmova
koji su u Art kinu prikazani te galeriju fotografija s održanih
premijera, manifestacija i festivala. Uz sve navedeno ova stranica
sadrži i servisne podatke o Filmskom klubu, ulaznicama, rezervacijama te
informacije za medije.
Žiri natječaja Vidi Web Top 100
sastavljen je od 60 stručnjaka iz raznih područja znanosti,
gospodarstva, tehnologije te hrvatskih medijskih redakcija i
organizacija. O kriterijima odabira prilažem citat iz njihovog službenog
priopćenja:
“Možemo zaključiti da je žiri ove godine imao najteži
posao u 13 godina postojanja natječaja Vidi Web Top 100. Postoji veliki
broj domaćih webova, no ove je godine po prvi put potpuno došlo do
izražaja da dobar web čini njegov sadržaj. Naime, tehnološko znanje,
koje je u našem slučaju već prije odredilo Stručno vijeće, jednostavno
mora biti zadovoljeno u startu, dok pravu dodanu vrijednost čini upravo
sadržaj weba koji privlači posjetitelje. Ukratko rečeno, sadržaj je po
prvi put do nogu potukao tehničku izvedbu, a time se povodio i Žiri.
Stoga smo ovaj izbor najboljih u svojim kategorijama nazvali „najboljim
od najboljih“, a ne „pobjedničkim“ Webovima, jer kao što smo rekli,
pobjednici su svi! Svi nominirani, najboljih 100 hrvatskih i 10
regionalnih Webova, te dobitnici Vidi Web Top 100 nagrada, u jedanaest
kategorija, mogu se naći na web stranici top100.vidi.hr.”
Upravo u kontekstu sadržaja na stranici www.art-kino.org u posljednje je 3 godine napravljen velik posao od strane zaposlenika Art kina i Agencije Manufaktura.
Grad Rijeka čestita i ostalim dobitnicima nagrada na ovom natječaju, najboljima i pratiteljima najboljih u svim kategorijama.
U navedenoj kategoriji “Znanost, obrazovanje, kultura” natječaja Vidi Web Top 100 pobjednički web je www.cmj.hr (Croatian medical journal), a kao pratitelji u ovoj kategoriji pojavljuju se: www.lauba.hr (web stranica koja okuplja poslovne aktivnosti tvrtke Filip Trade, umjetničke aktivnosti Zbirke Filip Trade i udruge Lauba), www.znanost.com (portal posvećen popularizaciji znanosti), www.vern.hr (web stranica poslovnog Veleučilišta Vern), www.ess.hr (web stranica Elektrostrojarske škole Varaždin), www.davorvrankic.net (web stranica umjetnika Davora Vrankića), www.art-kino.org (web stranica riječkog Art kina), www.svijetokonas.net (web stranica koja se bavi zanimljivostima iz svijeta prirode i znanosti), www.splitkulture.hr (portal o kulturnim događanjima u Splitu) i www.haw.nsk.hr (zbirka odabranih sadržaja s interneta pohranjenih na poslužitelju Sveučilišne knjižnice u Zagrebu).
Podijeli na društvenim mrežama