U tekstu o Zbašnikovim radovima, povjesničar
umjetnosti Branko Cerovac kaže:
Plastički
znak Tkiva građen je vizualno – simboličnim kombiniranjem / kontrapunktiranjem
sintetičkih materijala, plastike: crnih vrećica za smeće, folija, fascikla za
umetanje spisa, papira, „teksta“ i izrezaka od listova bijelog papira koji
poput pravokutnih, četvrtastih ili vijugavih prozora, otvora, magičnih kvadrata
svjetlosti, definiraju raster čvrste apstraktne kompozicije odnosa crnila i
bjeline, ponegdje diskretno apostrofirane minimalnim kolorističkim
aplikacijama, crvenim, žutim detaljima, koji unose trag „života“ u crno –
bijelo tkivo „otpada“ suvremenog konzumerizma, potrošene, destruirane, pa
dekonstruirane povijesti građanskog društva 20. – 21. stoljeća, koje je
asketski, „Arte povera“ – minimalistički naznačeno upravo uporabom sintetike,
plastike, tog neizbježno modernog i postmodernog materijala u koji pakiramo
„junk“, „trash“, „garbage“ historiziranog „tkanja života“. Pa i tolika trupla
po mrtvačnicama bolesnog, iscrpljenog Društva.
A kako izgleda izložba i što nam je o
izloženim radovima rekao sam autor, možete saznati iz priloga:
Podijeli na društvenim mrežama