Rijeka u kretanju

Kampanja Grada Rijeke
i Plive, Rijeka u kretanju, nastavlja s događanjima koja imaju za cilj podići
i ojačati svijest građana o važnosti kretanja, napominjući kako je dnevno potrebno 30 minuta kretanja za zdrav
život. Molo longo idealna je šetnica prilagođena svima, u samom centru grada, a
dužina od gotovo 2 kilometra omogućuje idealnu rekreaciju. Održavanje
eventa na lukobranu i ove godine omogućila je Lučka uprava Rijeka koja podupire
ideju kretanja i popularizaciju Molo longa od samog otvaranja lukobrana za
javnost 2009. godine.

Art Molo longo zamišljen je kao mali sajam umjetnosti u
kretanju, a da hodanje, kretanje i šetanje
budu što zanimljiviji  na lukobran stiže
preko tridesetak umjetnika koji će prezentirati svoje radove i kreativno
„urediti“ svoj dio mola. Većina izlagača akademski su obrazovani umjetnici koji
će Riječanima predstaviti radove temeljene na prirodnim materijalima poput
vune, kamena, lavande, eko dizajna, keramike, zatim grafike, igračke, nakit, razne
fotografije i slike, kao i instalacije koje će nastati u samom trenutku i koje
će ovisiti o vremenskim uvjetima.

Neka fizička aktivnost ili lagana
šetnja postanu vaša rutina, jer SAMO 30 minuta kretanja dnevno dovoljno je za
zdrav život. Vidimo se na Molo longu u subotu 13. listopada od 11 do 16 sati.

Na samom početku Molo
longa biti će improviziran „DJ Floor“ na
kojem će se izmjenjivati dobri glazbeni beatovi čak četiri DJ-a:  Courtney
Phutura & J-Zlo, Senzorz DJ Set, Branko Padobranko. Jedna od zanimljivosti
je istaknuta tajlandska umjetnica dj. Courtney Phutura koja je diplomirala post
suvremenu umjetnost na Sveučilištu u Hong Kongu i iza sebe ima brojne nastupe i
priznanja od Sao Paula i Milana pa sve do Rijeke.

Kako bi što više Riječana ispunilo potrebnu dnevnu dozu
kretanja i prošetalo do kraja Molo longa na samom kraju održat će se mini koncert vokalne skupine Octachord u
12:30 sati. Octachord djeluje već tri godine i njeguje a cappella izričaj s
posebnim naglaskom na gospelu i popu. Nešto iz repertoara izvesti će i na Molo
longu gdje će umjesto standardne koncertne scenografije kulisu oslikati
prekrasan pogled na Rijeku.

Art Molo longo dobio
je i partnera tj. „službeno kretalo  Rog-Joma city bike“. Tvrtka Rog-Joma od 1993. godine brine se da hrvatski
biciklisti budu zadovoljni, a uključivanjem u različite akcije koje podupiru
kretanje i drav način života dio su njihove korporativne odgovornosti. Tako će Hodo hostese tijekom ovog tjedna dijeliti promotivni materijal s popisom
izlagača i rasporedom događanja na Rog-Joma  pony biciklima. Također, svi zainteresirani
građani moći će saznati sve informacije i na Molo longo na promotivnom štand
Rog –Joma.

Na Molo longo stiže i jedinstvena i posebno osmišljena Trafika Novog lista s novim vizualnim
identitetom za kojeg je zaslužan Vojo Radoičić.