Krajem
prošle godine svoj prvi “pomfrit bar” Polić i Čolak otvorili su i u
istanbulskoj četvrti Bešiktaš, gdje im u prilog ide i tamošnja tradicija
“ulične prehrane”, koja jako pogoduje inovativnom Surf’n’Fries
konceptu te bi mogla značiti i prodor na šire tržište Azije.
Za
Surf’n’Fries će i 2013. biti godina širenja na Katar, Egipat i Njemačku. S
jednim stranim investicijskim fondom pregovara se o zajedničkom ulasku na
tržište Indije, a upiti stižu i za franšizu iz SAD-a i Australije.
Glavni
distributer krumpira za Surf’n’Fries je Podravka koja po njegovim recepturama
proizvodi i dio umaka, dok je za piletinu glavni dobavljač Vindija. I
jedinstvena ambalaža razvijala se od Malezije do istarskog poluotoka i
Istragrafike, a omogućuje zasebnu konzumaciju dva od 20-ak ponuđenih umaka.
Podijeli na društvenim mrežama