Luka Rijeka je u većinskom državnom vlasništvu, zapošljava
728 djelatnika, a uključujući kooperante, na riječkom lučkom području radi
gotovo tisuću ljudi. Zajedno s koncesionarom kontejnerskog terminala, Adriatic
Gate Container Terminal, tvrtkom u kojoj Luka Rijeka ima vlasnički udio od 49%,
samo u prošloj godini u riječkoj luci je pretovareno oko 4,5 milijuna tona
tereta. Ukupni prihod Luke Rijeka u prošloj je godini iznosio nešto više od 191
milijun kuna, dok je dobit veća od 5 milijuna kuna. Aktualna Vlada Republike
Hrvatske razvoj Luke Rijeka prepoznala je kao državni prioritet, zbog čega
predstoje velika ulaganja u željezničku i lučku infrastrukturu. Nakon
desetogodišnje investicijske stagnacije, Luka Rijeka za kupnju dvije nove
dizalice uložila je 5 milijuna eura, a tijekom ove godine slijedi i obnova
pokretne mehanizacije. S oko 40 milijuna eura proširuje se i uređuje pozadinski
terminal na Škrljevu, čime će ovaj najveći koncesionar za prekrcaj suhih tereta
na području lučkog bazena relativno brzo dobiti nove kapacitete za skladištenje
praznih kontejnera, punjenje i pražnjenje kontejnera, nova zatvorena i otvorena
skladišta, novu hladnjaču, upravnu zgradu te ostale prateće sadržaje.
Luka Rijeka je iskoristila svoje prirodne prednosti,
osigurala kvalitetu usluge i razvila partnerski odnos s klijentima te na tim
vrijednostima izgradila stabilnu tržišnu poziciju Društva u zemlji i
inozemstvu. Pružanje visokokvalitetne lučke usluge koju neprestano usklađuje sa
zahtjevima svjetskog tržišta osnova je poslovne politike riječke Luke. Na njoj
se temelji očuvanje sadašnje i širenje buduće pozicije luke Rijeka na
sjevernojadranskom pomorskom pravcu i njene uloge kao važne tranzitne luke za
zemlje srednje i srednjoistočne Europe.
Podijeli na društvenim mrežama