Promet, gužva, zastoj

Od investitora gradnje Hrvatskih cesta doznaje se da je dionica otvorena
nakon što je Povjerenstvo za sigurnost prometa utvrdilo da je cesta,
iako nije potpuno dovršena, sigurna za promet. Dio dionice od Sv. Kuzma
do Hreljina posve je završen, odnosno izgrađena su sva četiri prometna
traka, po dva u svakom smjeru, dok su na dijelu dionice od Hreljina do
Križišća, tj. Šmrike, dugačkom oko 2,5 kilometra izgrađene samo dvije
trake u smjeru juga. Završetak svih radova i svih prometnih traka
očekuje se do 1. studenoga ove godine.

Povjerenstvo je odlučilo
da će se prometovati cijelom dionicom novoizgrađene ceste na dvije
prometne trake iz smjera Rijeke prema Krku i Splitu. U suprotnom smjeru,
vozila iz smjera Crikvenice ili Krčkog mosta, koja idu prema Zagrebu i
Rijeci prometovat će obilaznom državnom cestom do čvora Hreljin gdje će
ulaziti na novoizgrađenu cestu te se dalje kretati prema Svetom Kuzmu,
čvoru Draga, cesti D-404 koja spaja istočni dio riječke luke i
obilaznicu ili Orehovici.

Promet iz Krka prema Rijeci, Austriji,
Italiji ili Sloveniji koristit će i dalje stari režim prometa, kroz
Kraljevicu i Bakar do Sv. Kuzma, navode iz Hrvatskih cesta. Na zadnjih
800 metara ceste iz smjera Sv. Kuzma prema Križišću promet će se
odvijati samo na dvije južne trake.

Iz Hrvatskih cesta još su
naveli da je komisija tehničkog pregleda, koji je počeo 12. srpnja
2013., zaključila da su svi radovi napravljeni sukladno projektnoj
dokumentaciji, osim od čvora Križišće do spoja sa D8 Jadranskom
magistralom prema Krku. Na tom dijelu određeni su nedostaci koje
Hrvatske ceste moraju ukloniti u roku od 90 dana.

Izvor: Radio Rijeka