Riječ je o pedeset i pet ugostiteljskih objekata koji su zadovoljili
stroge kriterije projekta, čime je učinjen prvi korak u brendiranju
Kvarnera kao eno-gastro destinacije.
Brošura je otisnuta na
četrdeset i osam stranica na hrvatskom i engleskom jeziku u deset tisuća
primjeraka. Dostupna je u Info punktu Kvarner Info Vrata Jadrana, turističkim informativnim centrima turističkih zajednica diljem Kvarnera te Kvarner Gourmet i Kvarner Food restoranima, privatnom smještaju s oznakom kvalitete Kvaner Family i ostalim smještajnim kapacitetima.
TZ
Kvarnera je u suradnji s agencijom Mobiexplore izradila prvu svoju
aplikaciju za mobilne uređaje. Aplikacija je za sada dostupna na
engleskom jeziku, a u pripremi su hrvatska, njemačka, slovenska,
talijanska i ruska verzija. Aplikacija omogućuje pregled kataloga
ugostiteljskih objekata Kvarner Gourmet i Kvarner Food te
proizvođača Vrbničke žlahtine, omogućuje pretraživanje objekta po
nazivu, lokaciji, mjestu, cijeni, broju bodova, uključuje mapu s
lokacijama i udaljenosti vlasnika telefona od pojedinog objekta uz
navođenje te integraciju s društvenim mrežama. Dostupne su aplikacije za
Iphone i Android.
Turistički
promet na Kvarneru u šest mjeseci ove godine je na nivou
prošlogodišnjeg u istom razdoblju, a za petnaestodnevni srpanjski
minus, rečeno je, postoji nada da će ga sadašnji dobri rezultati
posjećenosti turista poništiti, rečeno je na današnjem vijeću.
Izvor: Radio Rijeka
Podijeli na društvenim mrežama