Popularna kultura dolazi iz
masovnih medija i nameće nam je netko kome to odgovara, ali mi joj se sami
moramo oduprijeti ili je prihvatiti. Ona se najbrže prenosi posredstvom
televizije, filma i glazbe, a vidljiva je i u načinu života mladih. Ono što su
nekad bili partyji u velikim diskotekama, danas su izlasci u narodnjačkim
klubovima. Nekada su se spotovi na MTV-u masovno gledali u kafićima koji su
imali satelitski prijenos, a danas nam taj isti MTV prikazuje emisiju „16 and
pregnant“. Kako smo s Walkmana koji je imao samo jednu funkciju prešli na
mobitele i tablete u koje neki bulje po cijele dane, zaboravljajući na
upoznavanja, prijatelje, druženje…

Dakle, kvaliteta te kulture
namijenjene nama mladima znatno se pogoršala, a mi smo sami krivi za to.
Razvitkom pop kulture razvila se posebna vrsta ekonomije koja stvara profit od
zabave, što znači da što više pratimo korake Kim Kardashian i njenih sestara,
one imaju više novaca. Iako se većina slaže da u „Keeping Up with the
Kardashians“ nema baš ništa kulturno, svih zanimaju skandalozni potezi poznate
obitelji koja je danas dio pop kulture.

Dok s jedne strane imamo
velika umjetnička dijela pop kulture kao što su Oscarom nagrađivani filmovi, s
druge strane imamo reality show poput Big Brothera. Nikada mi neće biti jasno
zašto je nekom draže gledati polupismene natjecatelje Velikog brata, umjesto Al
Pacina u bilo kojem filmu. Zato, kada sljedeći put budete u dilemi koji program
na TV-u gledati, nadam se da ćete se sjetiti da ste vi oni koji odlučuju u
kojem će smjeru nastaviti popularna kultura koju će nasljediti nove generacije.

Oznake