Od strane povjerenstva Turističke zajednice
grada Rijeke i Grada Rijeke, kao najbolji prijedlog ocijenjen je onaj grupe
“Smajli”, a radi se o printu na tkaninu s uzorkom motiva inspiriranih
riječkom industrijskom baštinom.
“Vikend škola poduzetništva” se
provodi kao dio aktivnosti Programa K.E.Š. (Kreativno-edukativne škole za mlade
poduzetnike), a sadrži intenzivni tečaj u kojemu se učenicima 7. i 8. razreda u
prostoru dvorca Stara Sušica približava svijet poduzetništva. Naziv i tema
ovogodišnjeg susreta bila je “KEŠ3D – od antike do visokih
tehnologija”. Sven Maričić s Tehničkog fakulteta u Rijeci i Niko Crnčević,
mladi riječki produkt dizajner bili su ovogodišnji gosti susreta koji su
polaznicima Vikend škole pomogli pri osmišljavanju i izradi novog suvenira
grada Rijeke.
Više doznajte iz priloga:
Podijeli na društvenim mrežama