U pratnji zapovjednika 6.
flote bili su vojni ataše Doug Faherty i časnik Scott Savery te visoko
izaslanstvo Hrvatske ratne mornarice (HRM) na čelu sa zapovjednikom,
komodorom Predragom Stipanovićem i pukovnikom Darkom Podrugom.
Admiral Foggo rekao je da je zadovoljan visoko kvalitetnom
izvedbom radova, koji napreduju u postavljenim rokovima te je pohvalio
trud i profesionalan pristup Brodogradilišta Viktor Lenac, koji se,
rekao je, osjeća u svakom dijelu posla.
Zapovjednik broda USS Mount Whitney, kapetan Mark Colombo, je
suradnju s projektnim timom Brodogradilišta ocijenio odličnom kao i
tretman njegove posade, i u brodogradilištu i općenito u Rijeci.
Predsjednik Uprave Brodogradilišta Viktor Lenac, Robert Škifić,
iskazao je zadovoljstvo što je zapovjedni brod 6. flote Američke ratne
mornarice USS Mount Whitney ponovno na remontu u tome brodogradilištu.
Istaknuo je i važnost projekta, koji je motivirajući ne samo za Brodogradilište, već i za Rijeku i šire.
Nakon što je 2011. na zapovjednom brodu 6. flote uspješno
obavljen složeni remont, Američka ratna mornarica potpisala je s
Brodogradilištem Viktor Lenac novi ugovor, pa je 15. siječnja ove godine
u kostrensko brodogradilište ponovno uplovio USS Mount Whitney, na
opsežni remont i preinaku.
Na projektu koji će trajati šest mjeseci, angažirano je više od
500 ljudi, a uključuje cjelovit remont i dokovanje broda, uređenje
dijela prostora i kuhinja na brodu, radove na izmjeni čelične strukture
oplate i palubnih kućica.
Ugovoreni su i preinaka postojećeg sustava elektro-energetskog
napajanja broda, instalacija novih generatora, elektro-energetskih ploča
i kontrolnih mehanizama opreme te preuređenje sustava preljeva goriva,
reverzne osmoze, ispiranja crnih i sivih voda i sustava dojave požara,
priopćeno je iz Brodogradilišta V. Lenac.
Kako navode, ovim profesionalno vrlo zahtjevnim i financijski
isplativim projektom, čija je vrijednost više od 20 milijuna američkih
dolara, Brodogradilište će osigurati dobro poslovanje u ovoj godini i
moguće daljnje investiranje u modernizaciju brodogradilišnih kapaciteta.
Brodogradilište Viktor Lenac jedno je od najvećih brodogradilišta u djelatnosti remonta, preinaka i offshora na Sredozemlju.
Osnovano 1896. godine, brodogradilište ima dugu tradiciju u
remontu i preinakama, a među prvima u svijetu započinje s produljenjima
brodova.
Danas je to moderno brodogradilište koje raspolaže s tri doka,
od kojih jedan može primiti brodove do 160.000 tona nosivosti, više od
1000 metara veza, gradilištem za offshore platforme i visoko
kvalificiranom radnom snagom te može kvalitetno realizirati najsloženije
projekte u kratkom vremenskom razdoblju prema svjetskim standardima.
Podijeli na društvenim mrežama