Tema panel diskusije
jest Kako promovirati glazbeni program – od klupskog koncerta do festivala, a gosti su redom veterani
organizacije i kreatori glazbeno-kulturne ponude nekolicine gradova regije. Razmišljat
ćemo o kreativnim odgovorima na pitanja koja muče svakog (nad)prosječnog promotora
i organizatora: Koji su najprohodniji kanali promocije glazbenog događaja? Koje
su sve prednosti i moguće nuspojave novih medija, koliko
oni pomažu kreirati publiku i time izravno utječu na clubbing i festivalsku
kulturu? Koji su sve primjeri dobre prakse organizacije koncerata i festivala u
regiji?

Impulse
festival (20. 4. – 26. 4.)
nastoji obuhvatiti fenomen glazbe u urbanom kontekstu i
pristupiti mu iz više umjetničkih, ali i svakodnevno primijenjivih perspektiva,
a poticanje diskusije na temu organizacije glazbenog događaja i dolaženje do
novih, zajedničkih i kreativnih rješenja nastavak je i izravna primjena logike
i kulturne politike festivala. Impulse festival zajedničkim snagama drugu
godinu za redom organiziraju Distune
Promotion
i SKC
Sveučilišta u Rijeci
.

 

BIOGRAFIJE

MATJAŽ MANČEK je direktor glazbenog programa Kina Šiška od 2009. do
danas, suosnivač je i menadžer MENT-a. Rođen je 1975. godine, a pravnu je
diplomu dobio 1999., jutro nakon što je svirao kao predgrupa za Fugazi sa
svojim bendom u Ljubljani. Aktivan je na glazbenoj sceni od 1996. godine kao
glazbenik u raznim noise rock, free improve
i eksperimentalnim bendovima i projektima, radijski je
aktivist (glazbeni urednik i DJ Radio Študenta; pokretač je Klupskog Maratona
Radio Študenta 2001.; koordinator CrossRadio mreže nezavisnih radio postaja
bivše Jugoslavije od 2001. do 2007.), klupski je DJ, promotor i producent lokalnih
i internacionalnih glazbenih događaja, urednik je rx:tx glazbene etikete
2004/5, osnovao je Kataman Music Action 2005. i vodio njezine aktivnosti do
2009.

 

SANJIN ĐUKIĆ rođen je u Zagrebu 10. siječnja 1977. Radio je u Dallas Recordsu od 1996. do 2003. te
ponovo od 2003. do 2010. kao marketing manager. U rujnu 2010. počinje raditi
kao PR MTV-ja Hrvatska, a od siječnja 2012. se službeno priključuje Los Angeles
Agenciji (LAA) kao voditelj PR-a i marketinga. LAA se bavi glazbom i medijima,
bookeri su i promotori, organizatori Pozitivnog koncerta, uređuju program
Tvornice Kulture, glavne pozornice Špancirfesta, manageri su bendovima Punčke,
Jonathan, Lovely Quinces, Brkovi, Silente, Seven That Spells, Otrovna Kristina,
bookeri su Josipe Lisac, Laibacha, Jinxa, Rambo Amadeusa… Rade PR i marketing
za AXN Adriu. Organiziraju jako puno koncerata, među ostalima i Dubiozu,
S.A.R.S., Urbana, Pipse, TBF, Let3, Slayer, Skunk Anansie, Down, Tegan and
Saru, Dillinger Escape Plan, Morcheebu, Macy Gray, M83, Zolu Jesus, Mastodon,
Gojiru, Neutral Milk Hotel, Blondie, Gogol Bordello… Još u Dallasu, 2006.
godine, Sanjin počinje raditi za Exit Festival za koji i danas vodi hrvatski
promo team te promo aktivnosti headlinera u studiju Exitovog press centra. Od
ostalih poslova dvije godine vodi PR i marketing ljetne sezone Culture Cluba
Revelin u Dubrovniku, sedam mjeseci taj isti posao radi u klubu Kvart, a nekoliko
je godina asistirao u PR-u i marketingu Hartera Festivala, od 2004. do 2011.
DJ-irao je u Jabuci.


ZORAN STAJČIĆ
glavni je urednik i jedan od osnivača
hrvatskog portala za pop kulturu Ravno do dna (Ravnododna.com) od 2011. godine,
također je novinar Rolling Stone Hrvatska, a od oktobra 2014. i izvršni urednik
internetskog portala Rollingstone.hr. Također na zagrebačkom Radio Studentu već
tri godine petkom vodi emisiju Ravno do sna, posvećenu isključivo regionalnoj
nezavisnoj glazbenoj sceni. Uz 15 godina novinarskog rada specijaliziranog za
glazbu i pop kulturu, ujedno je i glazbeni kritičar (T-Portal, Dnevnik.hr, te
magazini Metro, Play, IQ i Klik). Bio je jedan od urednika-novinara HTV-ove
glazbene emisije „Ružiona“ (2012.). Novinarskom radu prethodila je glazbena
karijera. Jedan je od osnivača,
kompozitor, tekstopisac, pjevač i basist benda Subway Dogs (1992. – 2004.) s kojim je objavio tri
albuma. Član je Hrvatskog društva skladatelja od 1993. godine. Od 2004.
aktivno se bavi fotografijom, s posebnim interesom za koncerte i portretiranje
umjetnika. Ima preko tisuću objavljenih fotografija u raznim medijima i tri
grupne izložbe fotografija iza sebe, također je autor naslovne fotografije CD
izdanja prvog single grupe Goribor „Sjajne niti“. Okušao se također i u
snimateljskom i redateljskom radu. Redatelj
je polusatnog dokumentarnog filma „Grabrovec – Tennessee“ objavljen na albumu
„200 $ Sun“ – Porinom nagrađenom albumu blues glazbenika Tomislava Golubana
(2010.) Redatelj je glazbenih spotova za: Kristen Groove (Italija), Tomislav
Goluban & Little Pigeon’s Forhill Blues, Mahatma i Subway Dogs. U
posljednje vrijeme bavi se i prevoditeljskim radom te je jedan od prevoditelja
dvije glazbene biografije: „Ray
Manzarek – Light My Fire: Moj život s grupom The Doors“ (Dallas – PopUp, 2012.)
i The Clash – biografija (Dallas – PopUp, 2014.).


DRAŽEN BALJAK
je rock glazbenik, DJ i
promotor. Jedan
je od suorganizatora i glazbenih selektora Hartera festivala u periodu od 2006.
do 2012. godine. Poznati je riječki promicatelj urbane kulture i vlasnik
agencije NEURO RADNIK s kojom organizira mnoga glazbena i druga kulturna
događanja. Glazbenu karijeru rock gitarista gradi od ’94., a afirmira se u
grupama Unlogic Skill, Mlat i Let 3 u kojem svira i danas. Na elektronskoj
sceni je kao DJ i promoter aktivno prisutan od 2001. pod pseudonimom Boo Dale
te kao dio promo timova  Body Jack i Work
The Floor.

 

 

četvrtak, 23. travnja u 18 sati

OKC Palach

gosti: Sanjin Đukić (LAA)

Matjaž Manček (Kino Šiška, MENT)

Zoran Stajčić (Ravno do dna, Rolling Stone)

Dražen Baljak (Neuro Radnik, Work The
Floor, Let 3, Hartera)                            moderator:
Igor Bajok (Smart)