Potpis
na Jedro podrške stavili su pokrovitelji Fiumanke – Grad Rijeka, Lučka
uprava Rijeka, Primorsko-goranska županija i Turistička zajednica Grada
Rijeke. Svi oni su istaknuli značaj Fiumanke koja promovira Rijeku i
Kvarner kao atraktivnu turističku i sportsku destinaciju, zbog čega joj
sve ove godine pružaju punu potporu. Riječi hvale izrazili su i
sponzori, INA d.d. kao zlatni sponzori i Erste banka, ove godine prvi
put kao srebrni sponzor Fiumanke te ACI d.d. dugogodišnji partner
Fiumanke i već treću godinu sponzor Medijske regate.
Govoreći
o značaju Fiumanke, gradonačelnik Vojko Obersnel je naglasio kako je
teško nakon svih ovih godina reći nešto novo o Fiumanki. „Ona je bila od
samog početka onaj mali pomak važan za otvaranje grada prema moru,
pretvaranje Molo longa u šetnicu i transformaciju dijela riječke luke u
marinu za jahte. Dobili smo manifestaciju koja svojom atraktivnošću
govori sama za sebe i promiče Rijeku diljem Europe“, kazao je
gradonačelnik koji i sam, kao član raznih posada, godinama učestvuje u
regati.
Potporu Fiumanci pružile su i brojne druge tvrtke,
dugogodišnji sponzori Fiumanke – Jadrolinija, Croatia osiguranje, Tower
centar Rijeka, Ožujsko, One Sails, JPS, Lošinjska
plovidba-brodogradilište, Marina Lošinj, i neki novi sponzori – tvrtke
Rathman i Inmel.
Pokale
za Fiumanku, koje će dobiti svi ovogodišnji pobjednici te drugo i
trećeplasirani u natjecateljskim grupama 16. Fiumanke, odnosno preko
pedeset ručno izrađenih staklenih jedrilica, izradio je atelje Rogić iz
Rijeke.
Fiumanka
je zahvaljujući medijskoj regati postigla velik iskorak u međunarodnoj
prepoznatljivosti. Organizatori 3. europske medijske regate su agencija
2. mjesto, Grad Rijeka i HRT. Na regati će osim nacionalnih medijskih
kuća, tradicionalnih sudionika, HRT-a, Kanala RI, Nove TV, Novog lista,
Radio Rijeke, RTL-a, sudjelovati televizijske ekipe iz Austrije, dvije
posade iz Slovenije, Slovačke, Mađarske, a svoju će premijeru imati
posada lista La Voce del popolo.
Ovogodišnju regatu snimat će i
Nautical, nezaobilazan program svih ljubitelja jedrenja. Tako će
Fiumanka na početku još jedne turističke sezone omogućiti Hrvatskoj,
Kvarneru i Rijeci jedinstvenu medijsku promociju na području Europe.
Osim
regate za medije, pod sloganom Razvijamo plavo-zelena jedra održivog
razvoja, 12. i 13. lipnja u okviru Fiumanke održat će se i Plavo-zeleni
Expo Fiumanka. Expo će se održati na Molo longu, omiljenoj obalnoj
šetnici Riječana, neposredno uz zgradu pomorskog putničkog terminala.
Plavo-zeleni
Expo postat će mjesto susreta i umrežavanja inicijativa i projekata
koji podupiru neke od ciljeva Strategije Europske unije za
jadransko-jonsku regiju (EUSAIR) – plavi rast, povezivanje regije,
kvaliteta okoliša i održivi turizam.
Podijeli na društvenim mrežama