Tema rezidencije bila je posljednja od urbanih koreografija
Mateje Bučar, “Zeleni stol” iz 2015. Koreografija se oslanja na djelo
Kurta Joosa “Green Table” iz 1932., gdje je stol korišten kao prostor
i objekt koreografije. Bučar, umjesto velikog stola za kojim se kroji sudbina
svijeta, koristi male stolove za kojima se pije kava i oko kojih se odmotavaju
male, ljudske sudbine.
Na predstavljanju su prikazane video projekcije raznih
urbanih koreografija Mateje Bučar, a također je održano i predavanje Pie
Brezavšček na temu “Koreografija za zeleni stol” koje se bavilo
kulturnim i umjetničkim prijelazom s Jossovog koreografije na koreografiju
Mateje Bučar, te pitanjem kako javno i kritički proizvoditi umjetnost u društvu
koje više nije disciplinarno već bi ga se prije moglo nazvati društvom kontrole.
Što je tom prilikom zabilježila naša kamera, doznajte u
prilogu.
Podijeli na društvenim mrežama