Ovogodišnji
se EAMS smjestio kalendarski između dva važna auto sajma – onog u Ženevi i
zagrebačkog auto sajma koji se prethodnih osam godina nije uspijevao
organizirati. Riječki se pak sajam iz
godine u godinu obogaćivao što brojem izlagača, što brojem posjetitelja, pa ga
niti ovogodišnji obnovljeni, zagrebački nije uspio ugroziti. Dapače! U
poslasticama za sve ljubitelje automobilske i motociklističke industrije, na
4.000 kvadrata i ove godine uživalo je 90.000 posjetitelja koji su sunčanom
vikendu unatoč hodočastili na 4. kat Tower Centra Rijeka, informirali se,
fotografirali i isprobavali nove modele automobila i motora kojih je bilo
doista mnogo!
Ukupno je izloženo 120 primjeraka automobila i
motocikala među kojima je posjetiteljima predstavljeno 13 premijera, a moguće
je bilo vidjeti i ekskluzivna sportska vozila uvijek atraktivna publici upravo
zbog rijetkosti pojavljivanja na našim prostorima. Tako su mnogi uživali u
čarima Bentleya, uvijek atraktivnog Ferrarija i ovogodišnjeg
miljenika publike – Porschea GT3.
Što
se premijera tiče riječka publika još je jednom pokazala da uživa u prilici
kakvu Exclusive Auto Moto Show svake godine nudi – a to je direktno
informiranje o novitetima i dobivanju svih potrebnih informacija o popratnoj
industriji na jednom mjestu. Među prodajnim modelima, posjetiteljima su i ove
godine najprivlačnija bila ujedno najluksuznija vozila – BMW, Mercedes,
Infiniti, ali velik interes iskazan je i za gradske modele automobila
poput nove Astre, novog Fiata Tipa, Renaulta i Citroena.
Najbolje međunarodno pick up vozilo Nissan Navara također je imala svoju
publiku, kao i atraktivna Mazda MX5, nova Kia Sportage, te MV AGUSTA BRUTALE 800 EAS ABS koja je
plijenila pažnju među motociklima.
Posjetiteljima
je i sam prostor sajma ove godine “išao na ruku” jer su zbog
očekivane velike posjete i bolje protočnosti, uklonjeni “boxevi” pa
je prostor bio pregledniji, prozračniji i kompaktniji. Osim brojki koje idu u
prilog i ovogodišnjem izdanju Exclusive Auto Moto Showa, svoje zadovoljstvo
manifestacijom ne kriju ni izlagači te su se već počeli raspitivati o idućem izdanju
čija priprema polako kreće. Biti će to ujedno, 5. jubilarno izdanje Exclusive
Auto Moto Showa koje će nesumnjivo ponuditi još više. Moto je to ovog sajma,
kojeg organizatori, agencija Klik Marketing iz godine u godinu opravdava.
Podijeli na društvenim mrežama