Cilj akcije je da građani sutra obuju tenisice i aktivno
dođu do posla – pješice, biciklom, ili jednostavno siđu s autobusa nekoliko
stanica ranije i tako osvijeste kretanje kao iznimno bitan faktor za
psihofizičko zdravlje.

Akciji „Na posao u tenisicama“ priključili su se ovih
godina: Grad Rijeka na čelu s Gradonačelnikom Vojkom Obersnelom, RSS Riječki
Sportski Savez, Radio Rijeka, Totalni Fm – Primorski, Totalni FM Zagreb,
Rog-Joma, Nestlé Adriatic, Erste Club za mlade, Tower Center Rijeka, Ekonomski
fakultet u Rijeci,  Građevinski fakultet
u Rijeci, Udruga konobara i barmena, Thalasso Wellness Centar Opatija, Vita
Nova – dom  za starije, škola stranih
jezika Linguae, FINA, Klapa Volosko, Odvjetnički ured Grba i Kesonja, SEO
tvrtka Prvo mjesto, Centar Tehničke kulture, La Vie Photo Studio, Nastavni
zavod za javno zdravstvo te agencija Libra kao idejni kreator koncepta te mnogi
drugi

Kampanja „ Na posao u tenisicama“ iz realnog svijeta uvijek
se seli na društvene medije,  pa molimo
građane da nam kao i ranijih godina pošalju svoje aktivne fotografije.

Priključite nam se i
ove godine u petak 16. rujna 2016.
 u
aktivnom dolasku „Na posao u tenisicama“ i svoje fotke nam šaljite na artmololongo@gmail.com ili na Facebook
stranicu „Rijeke u kretanju“  https://www.facebook.com/rijekaukretanju/?fref=ts
!