“Prihvaćanjem Izvješća o povezanosti i dostupnosti prometne infrastrukture u srednjoj i istočnoj Europi, u koje je ušao i moj amandman, napravljen je važan korak prema uključenju luke Rijeka u koridor Baltik-Jadran. Sljedeći korak je odluka Europske komisije”, rekao je Radoš.
Radoš je pozvao Vladu RH da se, kroz Vijeće EU-a, aktivno uključi u proces proširenja TEN-T mreže na luku Rijeka.
“Uključivanje luke Rijeka u koridor Baltik-Jadran izravno bi povećalo konkurentnost riječke luke. Bila bi to dobit za grad Rijeku i njegovu luku, ali i za europsko gospodarstvo u cjelini”, naglasio je Radoš.
Danas, podsjeća Radoš, roba iz luke Rijeka putuje preko Zagreba u EU. Taj obilazni put je za nekoliko stotina kilometara duži nego u slučaju uključivanja riječke luke u koridor Baltik-Jadran.
Radoš je zahvalio kolegi Ivanu Jakovčiću, koji je supotpisnik amandmana te kolegicama Dubravki Šuici i Ruži Tomašić na potpori u prihvaćanju amandmana o Riječkoj luci.
“Ovo je konkretan primjer kako politika može biti u službi gospodarstva. Prije nekoliko mjeseci predstavnici luke Rijeka zatražili su našu pomoć u priključenju riječke luke na važan europski željeznički koridor. Prihvaćanjem ovog amandmana uspješno smo pokrenuli realizaciju te ideje na korist riječkog i hrvatskog gospodarstva ali i zemalja srednje i istočne Europe. Luka Rijeka ima strateški važan položaj na sjeveru Jadrana.”
Podijeli na društvenim mrežama