Ciklus „Komorni koncerti u Zajcu“ nastavlja se u petak, 10. veljače, u 20 sati, koncertom „Petar Kovačić predstavlja“, na kojem će uz ovog poznatog riječkog violončelista kao solista, nastupiti Komorni sastav orkestra riječke Opere čiji je Petar Kovačić umjetnički voditelj.

Sastav čine violončelist Anton Kyrylov, violistica Valeriya Vaschenko, vilončelist David Stefanutti, Nikola Kovačić na sintisajzeru te Marijan Lincmajer na udaraljkama.

Na programu koncerta
djela su Astora Piazzolle, Gioacchina Rossinija, Ottorina Respighija i
Giovannija Sollime.

Koncert će otvoriti „Adios Nonino“, zasigurno jedna od najpoznatijih skladbi
Astora Piazzolle. Skladao ju je 1959. kao sjećanje na oca,
nastavljajući se na nostalgičnu tradiciju viejo tanga. Na riječkom koncertu
slušat ćemo je u jednoj od mnogih obrada u kojoj zvuk bandoneona zamjenjuje ne
manje melankoličan zvuk violončela u pratnji gudača. Skladbu je za ovaj sastav
prilagodio dugogodišnji Piazzollin suradnik i čelist José Bragato.

Potom slijedi skladba Gioacchina Rossinija „Una Larme“, tema s varijacijama za
violončelo i gudače. Skladba iz zbirke „Péchés de vieillesse“ (Grijesi
starosti) što ju je Rossini skladao u poznim godinama, prati općeniti salonski
stil cijele zbirke zadržavajući tipičnu rossinijevsku teatralnost.

Posljednja na programu
prvog dijela koncerta je Treća suita za gudače iz zbirke „Antiche danze e arie
per liuto“, slobodnih transkripcija skladbi za lutnju, podijeljenih u tri
suite. Treća, koju ćemo slušati na koncertu, namijenjena je samo gudačima. Prvi
(Italiana) i treći (Siciliana) stavak djelo su nepoznatih
skladatelja, dok je drugi stavak (Arie di
corte
) djelo Jean-Baptiste Besarda iz 16. st. Četvrti stavak je Passacaglia koju je skladao  Lodovico Roncalli.

Drugi dio koncerta rezerviran je za peterostavčanu skladbu suvremenog talijanskog skladatelja i violončelista Giovannija Sollime
„Spasimo“ što ju je autor Sollima skladao 1995. godine po narudžbi Teatra
Massimo iz Palerma, povodom otvaranja obnovljenog kompleksa crkve Santa Maria
dello Spasimo u Palermu. Skladba se sastoji od nekih događaja usko vezanih za to mjesto: od
odraza glazbe stoljetnih zidova do cijelog križnog puta ovog zdanja koji je na
koncu doveo do obnove kakvu i zaslužuje.