Kaligrafiju je učio u djetinjstvu od oca, a nastavio obrazovanje pod
vodstvom dva majstora kaligrafije, Songxian Zhengom i Qi Gongom. Tijekom godina
učenja i prakse na prirodan je način integrirao različite stilove: službeno
pismo Hahn dinastije, urezane zapise na pločama sjevernih dinastija te
polukurzivno i kurzivno pismo istočnog Jina i sjevernih Song dinastija.
Slijedeći načela tradicionalne kineske umjetnosti, kombinira bogata povijesno
naslijeđe s jedva primjetnim promjenama, oblikujući osebujan i osoban stil
kaligrafije. Napisao je više od 40 monografija i priručnika, poput The
Composition Art of Semi-Cursive and Cursive Scripts i Pan-Reading of the Art of
Caligraphy, da bi popularizirao kaligrafiju, s nakladom od 15 milijuna
primjeraka.
Od 1990. drži predavanja o kaligrafiji koju tri godine prenosi
kineska središnja televizijska kuća za više stotina milijuna gledatelja, pa ga
veličaju kao «kaligrafa s desetak milijuna studenata». Posljednjih godina Yang
eksperimentira jedinstvenim izrazom koji objedinjuje fotografiju s kaligrafijom
i poezijom pa je stvorio niz fotokaligrafskih djela obilježenih snažnim
umjetničkim pečatom. Očekuje se da će prof. Yang demonstrirati kaligrafsko
umijeće na otvorenju izložbe.
Izložba je nastala u suradnji Muzeja grada Rijeke
i Sportskog sveučilišta u Pekingu, kao uzvratni čin nakon što je prošle godine
u Pekingu otvorena izložba Hrvatska fotografija danas. Izložba je organizirana
uz pomoć prof. Ante Simonića i gđe Rite Simonić.
Podijeli na društvenim mrežama