Izložbu čini fotografija navedene intervencije, zatim 442 frotaža reljefa iste crkve te bokobrani, istovjetni onima s intervencije, slobodno postavljeni u prostor. Upotpunjena je video snimkom skulpture anđela s vrha zvonika sv. Stošije koji se okreće oko svoje osi, te zvukom brodskog motora. Tako postavljena, ova prostorna instalacija predstavlja hrpu, fenomen kojim je Jandrić zaokupljen već godinama.
Problematiziranje skulpture provlači se kroz cijelo Jandrićevo stvaralaštvo. Već je u svojim ranijim izlaganjima, dok je još bio student zagrebačke Akademije likovnih umjetnosti, skulptorske radove koncipirao na način da njima dokida granicu između crteža, slike i trodimenzionalnog predmeta težeći objektu kao temeljnom izražajnom mediju.
Objekti postavljeni u “Hrpu Anastazija” tematski su vezani uz sakralni objekt (crkva svete Stošije) koji predstavlja važan moment u autorovom životu i koji je poslužio kao poticaj i okidač za redefiniranje jednog muzejskog prostora te njegovo postavljanje u novi vizualni i značenjski kontekst.
Podijeli na društvenim mrežama