Foto: Rijeka 2020 – EPK
Drugi dan
konferencije počeo je uvodnim predavanjem o kulturnom turizmu Daniele Angeline Jelinčić sa Instituta
za razvoj i međunarodne odnose nakon kojega se održala panel rasprava na temu
izazova i trendova u kulturnom turizmu na kojoj su sudjelovali Monika Udovičić
iz Ministarstva turizma RH, Irena Peršić Živadinov iz Turističke zajednice
Kvarnera, Daniela Angelina Jelinčić sa Instituta za razvoj i međunarodne
odnose, Ana Šilović osnivačica proIDEA-e i Dragana Lucija Ratković Aydemir iz
MUZE-a.
Daniela Angelina
Jelinčić je istaknula kako je kulturni turizam najvažniji oblik turizma jer je
kultura stil života, a kulturni turizam doprinosi gospodarstvu, urbanom
uređenju i brendiranju teritorija.
Kao i prvoga dana,
polaznici su danas mogli sudjelovati na dvije radionice; In Brand we trust i
radionice pod nazivom Quick and dirty Design Thinking workshop.
Kai Amberla, direktor
organizacije Finland Festivals, održao je predavanje o uspješnim i neuspješnim
primjerima brendiranja kulture te uzletu kulturnog turizma u Finskoj, bračni
par svjetskih putnika Bart i Sanne Van
Poll koji stoje iza uspješnog turističkog projekta Spotted by Locals,
govorili su o Storytellingu kao ključu uspješnog brendiranja, a Dragana Lucija Ratković Aydemir iz
MUZE-a predstavila je dobre primjere brendiranja destinacija navodeći projekt
pokretanja Ivanine kuće bajki i Muzeja Ivana Meštrovića.
Podijeli na društvenim mrežama