Time Out Rijeka nudi pregršt priča o Rijeci, Riječkom
karnevalu, Europskoj prijestolnici kulture i zdravstveno-turističkoj ponudi
regije koji će nas prezentirati brojnim turistima i čitateljima. I to ne samo u
tiskanom izdanju koje je dostupno na kioscima, već i u online izdanju vodiča, navodi Turistička zajednica grada Rijeke u svom priopćenju.
Magazin je pored distribucije po kioscima u Hrvatskoj, dostupan na odabranim
inozemnim tržištima, a sve s ciljem daljnjeg podizanja međunarodnog profila
Rijeke sa promocijom kulturnih, turističkih i razvojnih potencijala grada.
Izdanje TimeOut vodiča koje je posvećeno Rijeci,
Riječkom karnevalu i Europskoj prijestolnici kulture upravo je izašlo iz tiska
i dostupno je na kioscima sa svojih 104 stranica, ali i u online izdanju koje
možete preuzeti na stranici TimeOut. Time Out Rijeka
zajednički je turistički vodič Rijeke i Europske prijestolnice kulture koji je
realiziran od strane Turističke zajednice grada Rijeke i sa sudjelovanjem
Rijeka 2020 d.o.o.
Time Out međunarodni je medijski autoritet za turizam,
kulturu i gastronomiju koji je prisutan u 108 gradova i 39 zemalja te ima
mjesečnu publiku od 242 milijuna čitatelja diljem svijeta.Time Out mediji
uključuju magazine, mrežne stranice, newslettere i mobilne aplikacije te imaju
doseg od 2,5 miliona turista koji dolaze svake godine u Hrvatsku. Time Out sa
svojom specijalizacijom na turističke vodiče, načinom pisanja i prezentacijom
turističkih priča, odlično targetira potencijalno zainteresirano tržište
turista.
Podijeli na društvenim mrežama