Niko Pulic

U organizaciji Automobilističkog saveza Primorsko-goranske županije poslije
četiri godine “gostovanja” na istarskoj strani Učke, ova kultna
hrvatska utrka vratila se na kvarnersku stranu, što je bio očiti pogodak.
Sudjelovalo je 69 vozača iz Hrvatske i Slovenije, od kojih i jedna slovenska
vozačica.

Niko Pulić “probudio” se tek u dvije službene vožnje. Naime,
treninge na stazi dugoj 3.790 metara vozio je “rezervirano”
prepuštajući bolja vremena u prvom jutarnjem treningu Siniši Kraincu (Zeinski
Čabar) u Ford escortu RS Cosworthu sa vremenom 2:00,325 minuta, te Talijanu
Riccardu Ali (Skok racing) u prototipu “Sighinolfi BMW” koji je
zaostajao svega 736 tisućinki. Pulić je zaostajao gotovo dvije sekunde. Na
drugom je treningu Ala bio dvije sekunde brži od Pulića, dok je Krainc sa
rezervnim automobilom imao znatnih problema.

U prvoj bodovnoj utrci Pulić je ostvario izvrstan rezultat ostavivši iza
sebe Alu za 3,134 sekunde, dok je Krainc držao priključak na nekih 259
tisućinki. Druga je vožnja odlučila, a Pulić je ponovo najboljim rezultatom
dana – vožnjom od 1:49,756 minuta (prosjek 124,312 km/sat) za nove 2,117
sekunde ostavio Alu i u konačnici pobijedio sa prednošću od 5,251 sekunde
ispred Ale.

Treće mjesto ukupnog poretka, ali i pobjedu u kategiriji I turističkih
automobila ostvario je mladi riječki automobilist Siniša Krainc ispred jednog
od svojih rivala mladog Zagrepčanina Dejana Dimitrijevića (Dubrava) u VW Golfu
IV V6.

Pobjedu u grupi A visokim petim mjestom “generalke” ostvario je
iskusni buzetski automobilist Manuel Kodelja (Buzet autosport) u Peugeotu 106
S16 klase A7.

Četvrtu ovogodišnju dvostruku pobjedu sezone u grupi N i klasi N3 ostvario
je izvrsnim vožnjama još jedan mladi riječki automobilist Dino Butorac (Matulji
racing) vozeči “Renault Clio RS”.

Utrka je protekla bez problema, sa svega osam odustajanja isključivo zbog
tehničkih kvarova. Među odustalima su se našli vodeći u kategoriji II Branimir
Radić (Zrinski Čabar) kojem je na formuli otkazala elektronika i ove sezone do
Učke trostruki pobjednik grupe A Sebastijan Čepar (Zrinski Čabar) kojem je
blokirao mjenjač.

Rezultati – ukupno: 1. Pulić (Dubrovnik racing, Dallara F 392) 3:41,672
minuta (zbroj 2 vožnje), 2. Ala (Skok racing, Sighinolfi BMW) +5.251 sekunda,
3. Krainc (Zrinski, Ford escort RS Cosworth) +10,728, 4. Dimitrijević (Dubrava,
VW Golf IV V6) +17,400, 5. Kodelja (Buzet autosport, Peugeot 106 S16) +28,438,
6. Varljen (Honda Civic TypeR) +30,932, 7. Butorac (Renault Clio RS) +31,268,
8. Čelhar (svi Matulji racing, Škoda Octavia 1.8) +35,206, 9. Badurina (Suzuki
Swift 1.3 Gti) + 36,142, 10. Mišćenić (oba Zrinski, Fiat 127) +39,151;

grupa N: 1. Butorac, 2. Muhvić (Fridge racing Zagreb), 3. Peruč (Zrinski);

A/SP: 1. Kodelja, 2. Sertić (Fridge racing), 3. Malinarić (Šibenik);

H/E1: 1. Krainc, 2. Dimitrijević, 3. Varljen;

PH ekipe: 1. AK Zrinski 76 bodova, 2. AK Matulji racing 73,5, 3. AK Dubrava
61,5;

Timovi: 1. Euromarine Das RT 46,5, 2. Automatic servis RT 43.

Povijesna vozila: pobjednici klasa C1 Popović (Pula-Rovinj), C2 Sigurnjak
(Matulji racing), A2 Jurić (Buzet).