Posao, Trazilica, ponuda

Besplatne novine, taksi vožnja za 12 kuna, avionske karte po cijeni autobusnih, pekari bez brašna, banke bez šaltera … nastali su inovacijom poslovnih modela.

Poslovni model već imaju svi koji nešto rade iako ga često vjerojatno
nisu svjesni – rijetka su poduzeća koja „poznaju“ svoj postojeći
poslovni model, koja razumiju razloge svoje uspješnosti kao i razloge
povremenih neuspjeha.

Razumijevanje i stvaranje poslovnog modela je neizostavan dio svake
poslovne strategije, bez obzira da li se radi o malima ili velikima,
proizvodnji ili trgovini, uslugama ili financijama, za razumijevanje
(ne)uspjeha brodogradnje, bolnica, frizerskog salona, dućana s hranom,
tržnice, kreditne kartice, izdavača novina, automobilske industrije,
restorana, avio-prijevoznika…

Poslovni model, odnosno stvaranje novih načina povezivanja
ljudi, zarađivanja i zadovoljavanja kupaca, jest poluga inoviranja koja
će odrediti 21. stoljeće
, to je u ovom trenutku najsnažniji alat za oživljavanje nekonkurentnih „starih“ djelatnosti.
Inoviranje poslovnih modela još je relativno novo i neistraženo
područje. Ipak, najvažnija osobina njihovog inoviranja je
„demokratičnost“: za razliku od novih tehnologija i proizvoda, pa i
usluga, nove poslovne modele s jednakim šansama mogu stvarati i bogati i
siromašni, i velike i male organizacije u razvijenim i nerazvijenim
zemljama.

Upravo stoga je inoviranje poslovnih modela prilika za hrvatska poduzeća.
Iz perspektive malog tržišta i ograničenih mogućnosti ulaganja,
stvaranje novih proizvoda je često „nemoguća misija“: traži velika
ulaganja i nepostojeću infrastrukturu za komercijalizaciju. S druge
strane, novi poslovni model omogućava zaradu iz koristi koje nastaju na
znanju i boljem povezivanju tržišta, kupaca, dobavljača, partnera,
banaka, trgovina, kanala distribucije, prodaje i komunikacije…


Sadržaj edukacije
Što je poslovni model?
Kako analizirati postojeći poslovni model?
Inoviranje postojećeg poslovnog modela
Stvaranje novog poslovnog modela
Stvaranje poslovnog modela kod razvoja i komercijalizacije inovacije proizvoda ili usluge

Na edukaciji će biti prezentirane najnovije spoznaje o poslovnim
modelima, postupcima inoviranja postojećih i stvaranja novih poslovnih
modela te primjeri iz hrvatske poslovne prakse.

Predavanje je namijenjeno članovima uprave, poduzetnicima i onima
koji to žele postati, osobama zaduženim za razvoj poslovnih procesa te
razvoj proizvoda i usluga.

Dodatne osnovne informacije o inoviranju poslovnih modela s
primjerima možete potražiti u knjizi „Inovacija od ideje do tržišta“
autora Borisa Goloba koja je dostupna za download na adresi inovacija.4shared.com.


Predavač:

BORIS GOLOB, mag. ing. je poslovni savjetnik i predavač čije su
savjetodavne usluge usmjerene na razvoj sustava mjerenja strateških
pokazatelja poslovanja, na projekte „customercentric“ reinžinjeringa i
integracije marketinga, prodaje i postprodajnih usluga te na unapređenje
i inoviranje poslovanja. Tijekom svoje karijere je sudjelovao u
projektima razvoja i komercijalizacije inovacija proizvoda, usluga i
načina poslovanja u trgovini, uslužnim djelatnostima, ugostiteljstvu,
metalnoj industriji, proizvodnji roba široke potrošnje, IT sektoru i
energetici.

Kao predavač razvija tridesetak različitih edukacija temeljenih na
najnovijim svjetskim teoretskim i praktičnim saznanjima upravljanja
obogaćenih iskustvima i mogućnostima primjene u domaćem gospodarstvu, u
organizaciji poduzeća Dragon d.o.o. Rijeka i u suradnji s Hrvatskom
gospodarskom komorom HGK, Hrvatskom udrugom poslodavaca HUP, Europskom
poduzetničkom mrežom EEN, Poslovno inovacijskim centrom BICRO na kojima
je sudjelovalo oko 2.000 polaznika iz dvjestotinjak poduzeća. Aktivno je
uključen u rad edukacijskog centra STeP Ri u sklopu kojeg je održao niz
predavanja kao što su: inovacija poslovnih modela, strategija na A4,
prodaja rješenja…
Član je Udruge poslovnih savjetnika, EFQM ovlašteni procjenitelj
izvrsnosti (EFQM European Excellence Assesor), BICRO savjetnik, predavač
PUMA programa usavršavanja menadžera pri Hrvatskoj udruzi poslodavaca,
trener procesnog benchmarkinga prema EFQM metodologiji.Od 2010. godine
je direktor Znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.


Trajanje i način prijave

Mjesto održavanja: Znanstveno-tehnologijski park Sveučilišta u Rijeci
d.o.o., Slavka Krautzeka 83/a, Rijeka (učionica na prvom katu)

Trajanje: 9:30-16:00 sati

Cijena: NE PLAĆA SE (seminari su plaćeni od strane Ministarstva poduzetništva i obrta i Europske poduzetničke mreže)


Prijava na seminar
se vrši ISKLJUČIVO putem ONLINE obrasca OVDJE.

Rok za prijavu: utorak, 23. listopad 2012. godine do 16 sati

Napomena: Broj sudionika je ograničen, a prijave se prihvaćaju prema
redoslijedu zaprimanja. Prilikom zaprimanja prijava voditi će se računa
je li seminar namijenjen prijavitelju. Prijava drugog djelatnika iz iste
tvrtke moguća je u slučaju preostalih mjesta. Dodatne informacije o
seminaru možete dobiti putem telefona pozivom na broj: +385 (0)51 265
962 ili 099 241 48 49.

Polaznici dobivaju: isprintani seminarski materijal, osvježenje u pauzama i sendvič za ručak.

Oznake