KUNS

Performans Borisa Kadina “KRIV”, Galerija
O.K.,
četvrtak, 27.01., 21 sat.

Kriv! je biografska priča
ispričana logikom linka/interneta u kojoj se otkriva lice čovjeka koji je
proveo život radeći unutar korporativnih mreža i donoseći odluke koje će
utjecati na milijune drugih života. Kriv! je predstava koja balansira na rubu
između zbilje i fikcije kroz ekspoziciju „economic hitmena“, njegovog osobnog
iskustva, njegove životne priče. Performer vas vodi u potragu za tankom
granicom u kojoj fikcionalno postaje fakcionalno.

 

 

Otvorenje izložbe/projekta “Povratak”
Željka Jančića Zeca, Galerija O.K., petak, 28.01.21 sat

Putem izložbe svedene na
projekciju (koja se ponavlja tijekom trajanja izložbe ) triju kratkih
videofilmova (Waterish / The Second Man / Comeback) istodobno na tri zida
Galerije OK, Željko Jančić Zec će prezentirati kompleksni splet vlastitih
egzistencijalnih, socijalnih, kulturnih i artističkih preokupacija odnosno „
pogleda“ na se i na zagonetke potrage rascijepljenog, decentriranog,
dislociranog, pokretnog i transgredirajućeg 
Subjekt – Objekta za identitetom.

Pišući o Jančićevim
eksperimentalnim filmovima (Egzistencijalna potraga kroz slike u pokretu, 2009.)
Branko Cerovac upućuje na moguće međusobne relacije više tranzitornih umjetnosti i
područja na kojima autor djeluje (ples – mima – kazalište – videofilm –
performance) te na video / filmskim postupcima kodirane, šifrirane, transponirane
psihoanalitičke, etnološke, antropološke i 
filozofske implikacije njegova „ povratka u zavičaj“.

 

 

Performans, (bez naslova), Antonia Kiselića, Galerija
O.K.
subota, 29.01., 21sat

Performer ulazi u
prostor za performiranje zajedno s publikom te se ni po čemu ne razlikuje od
njih. U jednom trenutku kada performer odluči da je pogodno započeti sami
performans – on ga započinje prilaskom određenom broju ljudi koji on to želi
postavljajući im kroz šapat na uho jedno pitanje “Što je za tebe sloboda?”.
Performans završava kada performer odluči završiti performans tako što
prestane postavljati pitanje sudionicima/promatračima.
        

Objašnjenje o vlastitom
umjetničkom radu:
Sami pristup koji performer odabire bazira se na samom performatorovom
 pogledu na tijelo i njegovom manipulacijom koja se događa od strane/a
moći. Povučen vlastitom tezom kako tijelo promatrača mora biti uvučeno u sami
sadržaj izvedbe, mora biti na fizički način dirano i preispitivano, performer prilazi publici i traži njihovu reakciju, ovoga puta u obliku odgovora na
pitanje “Što je za tebe sloboda?”