Iako rijetki mimo stručnjaka mogu povezati prepoznatljive dizajne i logotipe s imenima autora, zasigurno se na dnevnoj bazi susrećete s vizualnim rješenjima Borisa Ljubičića. Dizajner logoa Hrvatske radiotelevizije te crvenih i plavih kockica hrvatskih kulturnih proizvoda, Ljubičić se može ponositi osebujnom i opsežnom karijerom. Smatra da je u brendiranju najbitnija istaknutost i dosljedni vizualni motivi te tvrdi da se u Hrvatskoj ne poseže dovoljno često za unikatnim vizualnim identitetom. Tijekom predavanja je izložio razne primjere iz svijeta dizajna kako bi pokazao što misli pod jednostavnim, posebnim vizualnim identitetom.
Nakon predavanja otvorena je izložba 12 logotipa hrvatskih kulturnih proizvoda i institucija, a uključeni su Ri Rock festival, Art-kino, Animafest Zagreb, Muzej prekinutih veza, Muzej Apoksiomena, Goulash Disko festival, Studentski kulturni centar Rijeka, Jazz Time festival, Kazalište slijepih i slabovidnih Novi život, Ansambl Lado, Pozitivan ritam i Hrvatska Radiotelevizija.
Izložbu možete posjetiti za vrijeme trajanja konferencije do nedjelje 3. ožujka, a detaljniji program možete pronaći na web stranici društva Rijeka 2020.
Podijeli na društvenim mrežama