U budućnosti bi trebala još rasti, a do 2020. očekuje se rast
prihoda brodogradilišta “Viktor Lenac” s 48 na 50 milijuna eura od čega
bi se pola ostvarilo remontom, a pola skupljim preinakama, rekao je
predsjednik uprave Robert Škifić. Iako je prosječna
vrijednost remonta od početka krize pala za trećinu, Lenac je sada u
prednosti zbog jakog dolara. “Turska brodogradilišta imaju cijene u
dolarima i njihova konkurentnost više nije kao što je bila prije, sada s
nekim spuštanjem 5 do 6% možemo konkurirati”, tvrdi Škifić.
Do 2020. očekuje se rast
prihoda brodogradilišta “Viktor Lenac” s 48 na 50 milijuna eura od čega
bi se pola ostvarilo remontom, a pola skupljim preinakamaNajvažnijim zadatkom smatra čuvanje i stvaranje ljudskih
potencijala, a najveći zastoj, koji bi mogao potrajati godinama, sada je
u offshore poslovima s naftnim platformama. “Dok je nafta na
nivou 55-60 USD ne možemo očekivati nikakve poslove u toj branši. Sve
što je bilo dogovoreno, padom cijena nafte u 2014. jednostavno je
postponirano.”
Na američkom brodu bit će još posla – prvi
vrijedan najmanje 30 milijuna dolara dogovarat će se krajem 2016., a
Lenac će se natjecati.
Iz Hrvatske gospodarske komore pozvali su i ostale da iskoriste
natječaje NATO-a koji su potpuno transparentni, a vremena za pripremu
ima. “Primjerice za 3-4 mjeseca će biti raspisan natječaj, a već sad
dobivate natječajnu dokumentaciju da se možete pripremiti za taj posao”,
rekao je Stipe Džapo iz HGK pozvavši poduzetnike da im se jave za savjet i pomoć te posjete njihove internetske stranice i potraže korisne informacije o natječajima u tijeku.
Izvor: Radio Rijeka
Podijeli na društvenim mrežama