U predstavi koja  na inovativan i posve drugačiji način priča priču u kojoj se svatko od nas može prepoznati i u kojoj su autorica i redateljica povezale suvremenost s antikom, glavne uloge igraju maestralne Nina Violić i Dea Presečki.

Dramski tekst “Čekajući Oresta” priča  priču iz Elektrine, ali i Klitemnestrine vizure, iskazujući nam njihove najintimnije emocije, motive i boli, primoravajući nas da se ne priklonimo ni jednoj ni drugoj, već da sagledamo situacije u kojima se junakinje nalaze, i da potom pokušamo razumjeti njih, ali i njihove postupke

Vječno suprotstavljene, Klitemnestra i Elektra, majka i kći u jednom od najvećih i najstrašnijih sukoba koji svijet pamti, pokušavaju se izboriti jedna s drugom, ostajući pri svojim principima. Bezvremenski je to triler koji je započeo još kada je Elektrin otac Agamemnon žrtvovao najstariju kćer Ifigeniju za slavu i moć. I tako pokrenuo krugove mržnje i destrukcije.

„Napraviti rez, odvojiti se od obiteljske ili bilo koje druge grupne lojalnosti, izliječiti se od transgeneracijskih trauma, prosuđivati samostalno, na osnovi činjenica, je li to doista moguće? Je li to uopće moguće u današnjem svijetu sukobljenih narativa, u kojem sve, baš sve, podstiče polarizaciju? Nadam se da je, bojim se da nije“, riječi su Lade Kaštelan.

Plaća li se za smrt smrću? I ako je tako, ima li onda uopće itko ima pravo ubiti? To su samo neka od pitanja koja u dugim noćima i još dužim danima progone glavne junakinje, tjerajući ih na jezive misli koje progovaraju iz njih. Ali i oko njih. Hashtag “#Pratitelji” zamijenio je ovoj „Elektri“ antički kor, predstavljajući odraz modernog društva koje, umjesto da potiskuje zločin, čini upravo ono suprotno, gurajući sukob na rub provalije, ali i samog razuma. Svijet kakav prepoznajemo i nepomirljivost strana u kojoj živimo!

Uz Deu Presečki kao Elektru i Ninu Violić kao Klitemnestru, glume Filip Eldan, Nikša Eldan, Beti Lučić i Elizabeta Brodić.

Scenograf je Marko Japelj, kostimograf: Leo Kulaš, skladateljica Tamara Obrovac, dizajnerica svjetla Vesna Kolarec, a autorica video projekcija je Vanda Petrović.

Ima li osveta smisla? A ako se izvrši, donosi li mir, ili pak, još goru nesreću?