Prije početka premijerne izvedbe mjuzikla „Baciami, Cate“, i umjetnici i publika saznali su kome je najveći broj glasova donio titulu najboljih u programu svake od umjetničkih grana, ali i cjelokupnoj prošlosezonskoj premijernoj produkciji „Zajca“.
Dvostruko najbolje „Čelične magnolije“
A najviše od sviju, publici se dopala predstava „Čelične magnolije“ Roberta Harlinga u režiji Renate Carole Gatica, po ukupnom broju glasova najbolja predstava HNK Ivana pl. Zajca u sezoni 2020./2021. odnosno dobitnica Nagrade publike „Đuro Rošić“ za najbolju predstavu prošle sezone. Ova je predstava ujedno i najbolja predstava u programu Hrvatske drame što joj je donijelo i Nagradu „Zlata Nikolić“. A za ulogu Patricije u „Čeličnim magnolijama“ Juditi Franković Brdar pripala za Nagrada publike „Sarah Bernhardt“ za najbolje ostvarenje gostujuće umjetnice.
Prema glasovima publike, za najbolje ostvarene uloge u programu Hrvatske drame nagrađeni su Tanja Smoje Nagradom“Andreja Blagojević“ za ulogu u predstavi “Opasne veze” te Nikola Nedić i Mario Jovev Nagradom „Galiano Pahor“ za kolektivnu igru u mjuziklu „Poljubi me, Kato.“
„Cavalleria rusticana“ i „La Traviata“ podijelile nagradu za najbolju operu
Po prvi put jedna je nagrada publike, zahvaljujući jednakom broju glasova pripala dvjema predstavama. Tako su Nagradu „Boris Papandopulo“ za najbolju predstavu u opernom programu podijelile predstave „Cavalleria rusticana“ Pietra Mascagnija, pod dirigentskim vodstvom Paola Bressana i Valentina Egela i u režiji Dražena Siriščevića i „La Traviata“ Giuseppea Verdija, pod dirigentskim vodstvom Valentina Egela, u dramaturgiji i režiji Marina Blaževića. I nagrade za najbolje ostvarene operne uloge pripale su interpretima u nagrađenoj „Traviati“: za ulogu Violette Valery Anamarija Knego dobila je Nagradu publike „Štefanija Lenković“, a Aljažu Farasinu je za ulogu Alfreda Germonta u operi „La Traviata “ i ulogu Don Josea u predstavi „Carmen“ pripala Nagrada publike „Milan Pichler“. Trećem u trolistu glavnih uloga Verdijeve opere, Kevinu Greenlawu za ulogu Giorgia Germonta pripala je Nagrada publike „Enrico Caruso“ za najbolje ostvarenje gostujućeg umjetnika.
„Posvećenje proljeća“ najbolje u programu Baleta
Najboljima u baletnom programu prema izboru publike proglašeni su Ksenija Krutova, dobitnica Nagade „Olga Orlova“ za najbolje ostvarenu žensku ulogu za za ulogu „Izgubljena nevinost” u predstavi „Odiseja“ i za završni ritualni solo u baletu „Posvećenje proljeća” te Tilman Patzak koji je za uloge Atene (m) u predstavi „Odiseja” i Orašara u predstavi „Orašar“ dobio Nagradu publike „Joža Komljenović“.
Najboljom baletnom predstavom u sezoni 2020./2021. proglašena je predstava „Posvećenje proljeća“ Igora Stravinskog u koreografiji Maše Kolar.
U programu Talijanske drame publika najviše voljela „Alfa Romeo Jankovits“
A najboljom u programu Talijanske drame odlukom publike proglašena je predstava „Alfa Romeo Jankovits“ Laure Marchig u režiji Tommasa Tuzzolija koja je pripala Nagrada „Giulio Marini“.
A za najbolja glumačka ostvarenja u programu Talijanske drame nagrađeni su Serena Ferraiuolo Nagradom „Gianna Depoli“ za uloge Serene, Masne Sofije, Galebe, Periske i Sipica Prdica u predstavi „Adriatico“ i Andrea Tich Nagradom „Raniero Brumini“ za uloge Andree i Kapetana Luigija u predstavi “Adriatico” i za ulogu Oscara Feruccia (Uccia) Jankovitsa u predstavi “Alfa Romeo Jankovits”.
Najbolji koncert – „Šeherezada, Romeo i Julija, Bolero“
Najbolji koncert prošle sezone, kojem je dodijeljena Nagrada „Lovro pl. Matačić“ je „Šeherezada, Romeo i Julija, Bolero“ u izvedbi Riječkog simfonijskog orkestra pod ravnanjem njihovog šefa-dirigenta, maestra Valentina Egela.
Tako je, sedmi put za redom, odlučila kazališna publika glasanjem za svoje favorite.
Svim dobitnicima upućujemo čestitke, a posebnu zahvalu upućujemo sponzorima dodjele nagrada, Vinariji „Kozlović“ te vjernoj kazališnoj posjetiteljici i ljubiteljici kazališta Ivi Piglić.
Podijeli na društvenim mrežama