U vrijeme krize sve je manje sredstava u javnim i privatnim fondovima kojima je moguće financirati društveno korisne projekte organizacija civilnog društva i nezavisnih inicijativa. Organizacije su primorane pronalaziti alternativne načine za financiranje projekata. Najnoviji trend u Americi i zapadnoj Europi za prikupljanje novca zove se Crowfunding. Radi se o bazičnoj ideji gdje organizacija ili pojedinac u ograničenoj kampanji traži donacije pojedinaca u minimalnim iznosima sa ciljem da animira dovoljan broj donatora. Upravo zbog sve većeg korištenja društvenih mreža, ideje se brzo šire internetom, a samim time i dolaze do potencijalnih donatora.

Iako medijski ekponiranije udruge u Hrvatkoj na svojim internet stranicama imaju gumb DONIRAJ uz žiro račun, takav način dolaska do donacija nije se pokazao kao relevantan.

Upravo Crowfunding platforme kao integrirani sustav za zaprimanje uplata (kreditne kartice, tekući računi, PayPal i sl.) ali i marketinški alat omogućuju drugačiji pristup zaprimanju uplata.

Ako vas zanimaju osnovno principi Crowfundinga i kako pokrenuti crowdfunding kampanju dođite na predavanje: Crowdfunding – alternativni način financiranja ideja!

– Što je to Crowdfunding?
– Tko i kome koristi?
– Kako može pomoći tebi i tvojoj organizaciji?
– Što je dobra crowdfunding kampanja?
– Ima li crowdfunding šanse u Hrvatskoj?

Na ova i neka druga pitanja dobit ćete odgovor u sklopu predavanja o Crowdfundingu od ekipe koja priprema prvu hrvatsku crowdfunding platformu Doniralica.

Ulaz slobodan!