U riječkom Art-kinu održan je program zadnjeg dana međunarodne konferencije “Brendiranje kulture” koju organizira Rijeka 2020 u partnerstvu sa Sveučilištem u Rijeci. Konferencija je obradila brojne teme brendiranja kulture i kulturnog turizma, ugostila više od 30 domaćih i stranih stručnjaka, a u tri dana je održano više od petnaest predavanja uz četiri radionice i četiri panel rasprave. Foto: Rijeka 2020-EPK
Erik Kessels / Foto: Rijeka 2020 – EPK

Zadnji dan konferencije počeo je uvodnim predavanjem
poznatog nizozemskog marketinškog stručnjaka Erika Kesselsa, kreativnog
direktora agencije KesselsKramer koja je radila na brendiranju brojnih muzeja,
kulturnih događanja, gradova i pokrajina. Kessels je po prvi puta gostovao u
Hrvatskoj, a tijekom svog predavanja prezentirao je brojne primjere dobrog
brendiranja.

Na panel raspravi o ulozi medija u brendiranju kulture
sudjelovali su Patricia Kiš, novinarka kulturne redakcije Jutarnjeg lista,
Vlatka Kolarević, urednica programskog kanala HTV3 na Hrvatskoj Radio
televiziji, Davor Mandić, novinar kulturne redakcije Novog lista i Tena
Razumović Žmara, urednica kulture portala Journal.hr.

Predavanja su u Art-kinu održali dizajnerski dvojac
Šesnić&Turković, koji su predstavili projekt kreiranja vizualnog identiteta
Muzeja Meštrović, o brendiranju Tvrđave Šibenik govorila je Vera Jegović
Bolanča, predavanje o utjecaju Špancirfesta na brendiranje grada Varaždina
održala je Jelena Toth iz Turističke zajednice grada Varaždina, o utjecaju
Dubrovačkih ljetnih igara na brendiranje grada Dubrovnika govorile su Karla
Labaš i Paula Brajević, a Riječki karneval i njegovu vezu s Rijekom predstavio
je Dominik Damiš iz Turističke zajednice Grada Rijeke.