Prema našoj anketi, Turistička zajednica grada Opatije
koristi društvene mreže, iako ne na pravilan način. Naime nemaju Fan stranicu, što bi obavezno trebali, a također im je stran mehanizam YouTubea. Na žalost njihovu izjavu do trenutka pisanja ovog članka nismo uspjeli dobiti.
Turističku zajednicu grada Rijeke
priupitali samo jesu li orijentirani na „stariju“ populaciju s obzirom da ne
koriste nove medije, nakon čega smo od njih primili priopćenje koje
prenosimo u cijelosti. Pohvalno je što je odgovor došao u maksimalno brzom roku, kao i informacija da u budućnosti ne odustaju od Tweetera, iako im se u prvom pokušaju pokazao kao nedovoljno probitačan, dok će Facebook i YouTube kanal po njihovim riječima biti obavezno zastupljen nakon redizajna službenih stranica.
„Turistička zajednica grada
Rijeke nije orijentirana na „stariju” populaciju, nego je korištenje
društvenih mreža za Turističku zajednicu grada Rijeke sekundarno sredstvo
informiranja opće, pa tako i „mlađe” populacije.
U sklopu promocije Karnevala kao
novitet uvedeni su 2010. godine dodatni Internet sadržaji. Posebnu pozornost i gotovo 6.500 obožavatelja Karneval je prikupio na
društvenoj mreži Facebook. Osim Facebooka ljubitelji Karnevala kratke i
opširnije informacije kao i galeriju fotografija mogli su vidjeti i na Blogu na
kojem su stalni gosti bili i Dražen Turina Šajeta i meštar Toni. O temama
interesantnim za odvijanje Karnevala i svim mogućim problemima još uvijek je
moguće raspravljati na Forumu Karnevala. Obnovljena , preuređena i s novim
imagineom Internet stranica Riječkog karnevala dodatno je povećala posjećenost.
Stotine fotografija i tekstova pronašli su svoj put do više od stotinu tisuća
obožavatelja diljem svijeta, a redovito ažuriranje i dorada tekstova uvećali su
medijsko praćenje Karnevala. Često spominjanje Karnevalskih stranica u medijima
i kroz oglašavanja u raznim edicijama uvećalo je praćenje karnevala za 250%. Na
stranicama Karnevala nalaze se i sva redovita priopćenja i obavijesti Press
centra Karnevala.
Pitamo vas: Jeste li vi zadovoljni kako
Turističke zajednice koriste Facebook, Twitter i YouTube? Mislite da su njihove
web stranice privlačne mladim turistima? Napišite svoje mišljenje u
komentarima.
Što se tiče Twittera u 2010.
godini imali smo premali broj pratioca da bi kroz korištenje te društvene mreže
učinili bilo kakav marketinški pomak. Projekt po praćenosti nije
uspio, pokušati ćemo ponovno. Turistička zajednica grada Rijeke u svakodnevnom
djelovanju za promociju koristi se sa tri vlastite web stranice ovisno o
ciljanim skupinama.
Web stranice za poslovne goste
tj. stranica Kongresnog ureda, zatim press stranica namijenjena novinarima i
svima onima koji žele dobiti više informacija o radu Turističke zajednice grada
Rijeke. Svaki mjesec producira se newsletter, stranica ima RSS te ostale
informacije kao i foto arhivu. Obje stranice su na hrvatskom i engleskom. Također i web stranica za goste tj. opća
stranica, koja je trenutno u izmjeni tj. redizajnu s gore navedenima te novim
funkcionalnostima. Ista je na četiri jezika. U novom redizajnu bit će integriran Facebook profil Turističke
zajednica grada Rijeke kao i YouTube. Twitter nećemo imati niti na novim
stranicama.
U svakom slučaju Turistička
zajednica grada Rijeke komunicira kako s domicilnim stanovništvom tako i s posjetiteljima na više načina
uključivši i tiskana izdanja brošura (koja su i u PDF formatu na web-u), Rijeka
Info – prilog u Novom listu (isti je i na webu), posteri na autobusnim
čekaonicama i city lightovima, časopis Welcome to Rijeka, In your pocket, Na
putovanju.. Rijeka itd.., nastupe na
sajmovima, komunikacija preko medija i sl.“
Željeli smo anketirati i ostale TZ u Županiji; Lovran, Ičići, Bakar, Mošćenička Draga, Kastv, Kostrena, Kraljevica, Jelenje….i to smo pokušali učiniti preko Turističke
zajednice Primorsko-goranske županije, no na žalost niti 7 dana nakon
poslanog upita nismo dobili odgovor. Ipak, prošlog mjeseca na njihovoj su se web stranici pojavila
čak 2 videa s YouTubea. Eppur Si Muove!
Rubriku Y
generacije Multimedijalnog portala Grada Rijeke možete pratiti na Facebooku,Twitteru i Tumblru. Postanite naš obožavatelj i
pratitelj te prvi saznajte sve važne novosti.
Podijeli na društvenim mrežama