Naslov prvaka Hrvatske iz 2017, čak osam nacionalnih kupova (1978., 1979, 2005., 2006., 2014., 2017., 2019. i 2020.) te jedan Superkup (2014.) dio su trofejne riznice jednog od najtrofejnijih hrvatskih nogometnih klubova – HNK Rijeke.

A od ove sezone dres momčadi s Kvarnera krasit će i logo Germanije koja je postala ponosni sponzor Rijeke za sezonu 2022./23., a koja za Rijeku počinje u subotu gostujućom utakmicom protiv Šibenika.

“HNK Rijeka jedan je od najvećih hrvatskih sportskih brendova i bilo je prirodno da Germania, kao jedan od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja, postane partner nogometnog kluba s tako dugačkom i, prije svega, uspješnom tradicijom i povijesti”, rekla je direktorica marketinga Germanije Jasmina Batarilo-Ćerdić.

“Iznimno smo počašćeni jer smo postali ponosni partneri jednog velikog kluba poput Rijeke koja je posljednjih desetljeća sinonim za uspješnost u domaćem sportu i jedan od najboljih promicatelja Hrvatske u Europi budući da svake sezone igra europska natjecanja. Vjerujem da će na krilima ove suradnje Rijeka napraviti dodatni iskorak, kako u domaćim, tako i u europskim natjecanjima”, poručio je za kraj Marijo Tolj, član uprave Germanije.

Osim Germanije, medijski partner Rijeke u idućoj sezoni bit će specijalizirani sportski portal Germanijak.hr na kojem svakodnevno možete pronaći najvažnije vijesti i tekstove o klubu.

“Na početku moram izraziti veliko zadovoljstvo što je Germania prepoznala priliku u sponzorskoj suradnji s HNK Rijeka. Ne sumnjam da će suradnja biti uspješna i na obostrano zadovoljstvo. I HNK Rijeka i Germania su jaki brendovi u Hrvatskoj koji dijele visoke ambicije, koje ćemo, vjerujem potvrditi i ove sezone. Ovom prilikom još jednom želim zahvaliti našim novim sponzorima na suradnji”, rekao je Luka Ivančić, generalni direktor Rijeke.

Oznake