Microsoft

Sljedećih 17 posto otpada na obavijesti s društvenih mreža, devet posto na grupne i ostale obavijesti, šest posto čine kuponi s popustima, a dva posto spam te isto toliko preostale pošte. Tek 14 posto zaprimljene pošte čine osobni mailovi.

Uz posebno automatsko označavanje obavijesti s društvenih mreža, poruka koje sadrže privitke kao što su Office dokumenti, fotografije ili potvrde o primitku, Hotmail je uveo i „newsletter“ kategoriju, koja uz pomoć SmartScreen tehnologije analizira i prepoznaje newslettere s 95-postotnom preciznošću. Prepoznate mailove automatski sprema u zasebnu kategoriju te omogućava lakše pretraživanje. Također, jednim klikom na „odjavu“, Hotmail pamti i sam traži prestanak slanja obavijesti od pošiljatelja, te  nastavlja tu akciju dok god neželjeni newsletter ne prestane dolaziti, bez uznemiravanja korisnika.

Nadalje, novi Hotmail ima funkciju organiziranja i čišćenja inboxa s pomoću koje je moguće, primjerice, zadržati samo posljednji kupon ili newsletter za razdoblje u kojem je taj kupon važeći. Automatsko brisanje starih poruka je također jedna od bitnih značajki. Korisnik će i dalje moći označiti važne poruke „zastavicama“, a one koje želi ponovno pročitati Hotmail će postaviti na vrh popisa poruka (inboxa) pomoću opcije „zakvači“, čime ostaju na vrhu neovisno o broju novopristiglih poruka.

– Neki korisnici žele zadržati sve svoje mailove i generalno ne čiste često, no žele pregledniji inbox. Hotmail će im pomoći jednostavnijom kategorizacijom; dovoljno je da naprave novu mapu za pošiljaoca i svi će njegovi mailovi stizati u taj folder, a premjestit će se i sve prethodno primljene poruke. Dodana je i napredna opcija „drag and drop“ za još jednostavniju organizaciju, čime Hotmail korisnicima nudi dodatnu praktičnost – istakao je Kristijan Kramarić, voditelj grupe proizvoda klijentskog softvera, Microsofta Hrvatska.

Za više informacija Hotmailu i novim funkcionalnostima posjetite stranicu.