Kamioni se i dalje u grad spuštaju iz svih pravaca te formiraju kolone duž Šetališta A. Kačića Miošića, a nerijetko i dalje preko mosta uz autobusni terminal za prigrad, čekajući zeleno svijetlo na semaforu za prijelaz preko D-404 i ulaz na područje kontejnerskog terminala. To nije jedini problem građana s područja ovog mjesnog odbora, osobito onih sa adresa Šetališta 13. divizije, gornjeg dijela Strossmayerove, J. Polić Kamove itd. Oni se moraju nositi i s bukom koja dolazi sa područja terminala,a uzrokovana je prekrcajem kontejnera i hukom brodskih motora koji se ne gase niti kada je brod vezan. O tome smo nedavno imali priliku čitati i u riječkom Novom listu.
Mjesni odbor je o ovim problemima građana upoznao i odgovorne ljude u Jadranskim vratima d.d. Prema riječima člana uprave g. Antonia Perreira Passara krajem prosinca o.g. očekuje se dovršenje II. Faze gradnje terminala koja uključuje i izgradnju novog ulazno/izlaznog punkta za kamione, koji se nalazi na istoku terminala i direktno je povezan sa cestom D-404. Po izgradnji tog punkta promet kamiona biti će preusmjeren u skladu s tim novim rješenjem. Što se pak tiče buke kontejnera g. Passara nas je izvjestio da je pokrenuta nabava nove prekrcajne opreme koja udovoljava svim Zakonskim propisima vezanim uz buku i onečišćenje okoliša.
Nadajmo se da će opisani problemi građana time biti svedeni u razumne granice.
Podijeli na društvenim mrežama