Prvo slijedeće redovno čitanje vodomjera od
strane djelatnika ovog Društva, a kojim će se ujednačiti obračunata i stvarno
isporučena količina vode u prva dva mjeseca ove godine, očekuje se s
poboljšanjem vremenskih uvjeta – u mjesecu ožujku.
Kako
se voda prilikom zaleđivanja širi, postoji mogućnost da su zaleđeni dijelovi
instalacija popucali, a što može uzrokovati i veće gubitke vode. Korisnike u
cilju troškovnog smanjenja posljedica nastale štete savjetujemo da prije
provjere ispravnosti internih vodovodnih instalacija zatvore, ali ne na silu,
ventil iza glavnog vodomjera i puste otvorene slavine. Korisnici provjeru
ispravnosti instalacija mogu izvršiti na jednostavan način – zatvaranjem svih
izljevnih / potrošnih mjesta te očitanjem glavnog vodomjera. Mirovanje crvenog
indikatora na vodomjeru ukazuje na ispravne interne vodovodne instalacije, dok
vrtnja crvenog indikatora ukazuje na gubitke vode i kvar na internim vodovodnim
instalacijama. Provjera ispravnosti internih vodovodnih instalacija preporuča
se svim korisnicima, ne samo onima koji su tijekom proteklih studenih dana
ostali bez vode.
Interventne
ekipe KD VODOVOD I KANALIZACIJA d.o.o. Rijeka i nadalje su pojačano angažirane
na odleđivanju zamrznutih vodovodnih instalacija i zamjeni puknutih vodomjera,
najviše u istočnom dijelu riječkog prstena, zbog čega sve korisnike molimo za
strpljenje. Od početka veljače zaprimljeno je do tisuću poziva korisnika koji
su ostali bez vode. Po intervenciji polovici korisnika normalizirala se
vodoopskrba, dok se ostaloj većini usluga mogla nastaviti tek po odleđivanju
zamrznutih internih instalacija.
O
načinu obračuna vodne usluge u mjesecu ožujku, a za potrošnju vode u veljači
ove godine, korisnike u Rijeci i riječkom prstenu naknadno ćemo informirati.
Podijeli na društvenim mrežama