Predstava Screenagers Vol. 2 zamišljena je kao refleksivni, DIY mjuzikl: iz osobnog iskustva i u prvom licu, izvođačica nam predstavlja intimnu kolekciju pjesama o opskurnim emocijama koje osjeća, ali za koje ne uspijeva pronaći riječ u svakodnevnom životu. Njezina je misija kroz pjesme uhvatiti frustracije, boli, radosti i porive koji lutaju divljinom njezine psihološke unutrašnjosti – unutrašnjosti koja neobično podsjeća na naš umreženi medijski krajolik, a s kojim će se gledatelji tijekom predstave moći povezati putem svojih pametnih telefona.

Ukorijenjena u činjenici da su pjesme tradicionalno služile kao repozitorij zajedničkog iskustva, kao način premošćivanja generacijskih jazova, interaktivna predstava Screenagers Vol. 2 predlaže zbirku idiosinkratične DIY glazbe za digitalno doba koja propituje posljedice kaotične uronjenosti u online sadržaje na našu psihu i našu kolektivnu imaginaciju.

Ulaznice

Ulaznice po cijeni od €7 (52,74 kn) moguće je kupiti na blagajni HKD-a bez dodatne naknade ili online na mojekarte.hr, u Dallas Music Shopu i Foto Reviji uz naknadu od dodatnih €0,85 (6,40 kn) za obradu transakcije. Blagajna HKD-a otvorena je sat vremena prije programa.

Umirovljenici i studenti imaju pravo na 50% popusta na ulaznice, isključivo na blagajni HKD-a, a članovi HKD kluba na 20% popusta na svim prodajnim mjestima.

Dvosatni master class

Intermedijalnost u izvedbenim umjetnostima sažeti je dvosatni master class koji ima za cilj analizirati različite vrste interakcija između kazališta i drugih medija u umjetničkom radu Barbare Matijević i Giuseppea Chicoa.

Intermedijalnost je šezdesetih godina prošlog stoljeća uvedena u različita umjetnička područja kako bi označila umjetničke fenomene koji nastaju kada se pravila i zakonitosti, odnosno oblici predstavljanja i načini percepcije svojstveni jednom mediju, citiraju, promišljaju, komentiraju, transformiraju i primjenjuju u drugom mediju.

U kontekstu rada Matijević i Chicoa, koncept intermedijalnosti posebno se odnosi na međusoban utjecaj i interakciju medija kazališta i medija interneta, što rezultira redefinicijom i jednog i drugog, što pak dovodi do osvježenja percepcije.

Ukorjenjujući predavanje u konkretne praktične primjere, Barbara Matijević detaljno će objasniti procese stvaranja predstava nastalih u suradnji s Chicom koje se nalaze u prostoru između kazališta kao fizičkog hipermedija (definiranog stvarnim prostorom, stvarnim tijelima, stvarnim vremenom i prostornim odnosom s publikom kao i sposobnošću da obuhvaća sve druge medije) i Interneta kao virtualnog hipermedija (koji također može obuhvatiti različite medije – video, tekst, zvuk itd. – ali na nefizički, virtualni način).

Bilo da se radi o crtežima kredom na ogromnoj školskoj ploči, kao u [ I AM 1984 ], putem video zapisa koji se reproduciraju na ekranu prijenosnog računala [ FORECASTING ], pomoću uređaja i objekata inspiriranih internet DIY kulturom  [ I’VE NEVER DONE THIS BEFORE], putem tijela izvođača koje postaje hiperveza  [ OUR DAILY PERFORMANCE ], ili kroz živu interakciju s web poslužiteljem [ SCREENAGERS ], predstave Barbare Matijević i Giuseppea Chicoa predlažu formalno inventivne, promišljene i poetične meditacije o kompleksnosti odnosa čovjeka, novih potrošačkih tehnologija i medija.

Master class će se fokusirati na konkretne umjetničke taktike i strategije pregovaranja između fizičkih i virtualnih, offline i online medija, dekonstruirajući moguće načine na koje mehanika kazališta može koegzistirati s mehanikom interneta u izvedbi uživo.

Sudjelovanje na master classu je besplatno.

O umjetnici

Barbara Matijević diplomirala je jezike i književnost na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a paralelno se obrazovala u plesu i glumi u Hrvatskoj i SAD-u. Od 2003. razvija vlastite predstave u suradnji s raznim umjetnicima, dok je kao plesačica i glumica radila s nizom koreografa i kazališnih redatelja u Francuskoj, Hrvatskoj, Sloveniji i Belgiji.

Godine 2007. započinje intenzivnu umjetničku suradnju s Giuseppeom Chicom na predstavama I AM 1984, TRACKS, FORECASTING koje su prikazane diljem Europe, uključujući renomirane izvedbene centre i festivale poput Centra Pompidou-a, Festivala d’Automne i Festivala d’Avignon. Predstava I AM 1984 osvojila je Specijalnu nagradu za inovacije međunarodnog žirija na festivalu INFANT u Novom Sadu (2008.), dok je predstava FORECASTING dobila Posebnu nagradu žirija na 56. Međunarodnom kazališnom festivalu MESS u Sarajevu (2016.).

Od 2011., zajedno s Giuseppeom Chicom, režira još 4 cjelovečernje predstave i jednu radio dramu u koprodukciji značajnih europskih kazališta i festivala kao što su Kaaitheater, PACT Zollverein, HRT3, Fondation Hermès, Muzej suvremene umjetnosti u Zagrebu, Rencontres chorégraphiques internationales de Seine-Saint-Denis, NEXT Festival, itd.

U svom radu istražuje utjecaj digitalne kulture na pripovijedanje kroz različite oblike auto-fikcionalnih predstava, lecture-performancea, radijskih izvedbi, grupnih koreografija, fotografskih izložbi i instalacija. Njezini su radovi predstavljeni u preko 35 zemalja Europe, Azije i Latinske Amerike, u kazališnim i plesnim prostorima, na filmskim festivalima, u umjetničkim galerijama i muzejima. Predavala je na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku, Akademiji dramske umjetnosti u Zagrebu, Akademiji likovnih umjetnosti u Helsinkiju te na Visokom učilištu Lasalle u Singapuru.

Gostovanje se realizira uz podršku Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske i Teatroskopa – regionalnog programa za izvedbene umjetnosti koji su pokrenuli Francusko Ministarstvo europskih i vanjskih poslova, Francusko Ministarstvo kulture i Francuski institut.