Kako se
provode higijenski standardi u restoranu te kakva je kvaliteta namirnica?
Što se
tiče higijene, ona je na vrlo visokom nivou počevši od same čistoće kuhinje pa
sve do skladištenja i pripremanja namirnica. Svi kuhari imaju položen
higijenski minimum. Valjalo bi još naglasiti da smo među vodećim objektima u
Hrvatskoj koji uspješno provode HACCP sustav.
Namirnice
koje mi spravljamo u našoj kuhinji prolaze rigorozne kontrole što kod dobavljača,
što kod nas u samom objektu prije same
pripreme ili skladištenja koje se vrši u visoko kvalitetnim prostorijama i
komorama opremljenima najsuvremenijom tehnologijom.
Tko sastavlja i tko propisuje
meni u restoranu? Hoće li se mijenjati?
Jelovnik sastavlja uglavnom šef kuhinje i u skorašnje se vrijeme ne bi trebao
mijenjati.
Takav jelovnik propisuje Ministarstvo zdravstva u suradnji sa Studentskim centrom
Rijeka. Sličan jelovnik imaju i drugi studentski centri u Hrvatskoj.
Prema anketi koju je
napravilo Sveučilište, restoran Kampus je ocijenjen s ocjenom dobar? Kako to
komentirate?
S obzirom koliko dnevno ljudi konzumira obrok u našem objektu, to je i više
nego zadovoljavajuća ocjena. Treba imati na umu činjenicu da ovo nije restoran
kao svi ostali. Ovo je restoran u kojem
dnevno prođe oko tisuću studenata te se s tim treba računati kada se govori o
nedostatcima. Što se tiče nas, mi ćemo se i nadalje truditi opravdati
povjerenje studenata.
Studenti se često žale na
hladna jela, oni koji dođu pred kraj rada linije imaju vrlo oskudan izbor?
Što
se tiče hladnih jela treba uzeti u obzir da nisu uvijek kuhari krivi za ta
hladna jela, jer i pojedini studenti ne
pripremaju novce na blagajnama na vrijeme te na taj način stvore gužvu, i tako
se jelo dodatno ohladi prije konzumacije. U slučaju da se to nekome desi neka
slobodno donese hladno jelo i biti će mu zamijenjeno novim. S oskudnim izborom
se ne bih složio jer se uvijek nešto može pronaći za studente koji nisu jako
izbirljivi, a treba naglasiti i to kako se približava kraj rada linije, tako se
i neka pojedina jela povlače iz opticaja, što radi isteka zaliha ili radi količine
hrane koje ima u većem broju i primarnija je za potrošiti, u suprotnom slučaju
bi se bacila.
Mnogi studenti su
primijetili kako je primjerice hrana spravljena za učesnike nedavno održane
CARNET- konferencije bila na visokoj razini, što nije slučaj sa studentskim
menijem? Kako to komentirate?
Treba
uzeti u obzir da je CARNET grupa imala svoj jelovnik kojeg smo mi spravljali, a
kojeg su oni propisali. Neka od pojedinih jela i sami studenti su imali prilike
kušati. Mi svako jelo uvijek radimo na visokoj razini kako nam je i propisano,
no još treba i napomenuti da su to dnevno velike količine hrane i ne može se
uvijek na svaku namirnicu sto posto obratiti pažnja, pa zbog toga dolazi do
malih kikseva, te stoga molimo studente za razumijevanje.
Ima li prostora za napredak u samoj kuhinji?
Prostora za napredak uvijek ima i mi ćemo se potruditi da to i dokažemo u
skorašnje vrijeme. Isto tako, ankete koje su provode o kvaliteti prehrane u
Kampusu ukazati će nam na nedostatke koje treba otkloniti.
Podijeli na društvenim mrežama