Nova skladišta i nadstrešnice izgrađene su uz postojeća
stara skladišta površine 30.000 m², te nadstrešnice oko starih skladišta 10.000
m². Sveukupan natkriveni prostor iznosi 100.000 m², dok je površina
kontejnerskog depoa 12.000 m².
Projekt je započet 2013. godine, a gradnja u kolovozu 2016.
godine. Po preuzimanju novih skladišta, u zadnjoj fazi projekta planirana je
obnova postojećih starih skladišta izgrađenih 70-ih godina prošlog stoljeća.
Predsjednik Uprave Luka Rijeka, Vedran Devčić, kazao je kako
je ovaj pozadinski terminal najveća investicija u proteklih 40 godina,
financirana iz 300 milijuna kuna svježeg kapitala dokapitalizacije Luka
Rijeka d.d.
Kako je rekao Vedran Devčić, ovo je prva u nizu investicija,
nakon koje slijedi obnova starih skladišta na Škrljevu, a zatim obnova
infrastrukture u bazenu luke Rijeka i Bakar.
Čestitajući na otvaranju novih kapaciteta koji će nesumnjivo
doprinijeti jačanju konkurentnosti riječkog prometnog pravca i koji
predstavljaju primjer uspješnog poslovanja, riječki gradonačelnik Vojko
Obersnel je kazao kako da se sada dobro vidi koliko je velika i snažna bila
vizija ljudi koji su planirali razvoj luke i grada 70-ih godina prošlog
stoljeća, odredivši prostor na Škrljevu za logistiku luke. „Ovim činom se
najvjerojatnije otvara i mogućnost da se dio prostora koji koristi luka, u
centru grada, oslobodi za izgradnju novih urbanih sadržaja“, kazao je
gradonačelnik Obersnel.
Uz brojne uzvanike, otvorenju skladišta nazočili su
gradonačelnik Bakra – Tomislav Klarić , predsjednik Gospodarske komore Hrvatske
– Luka Burilović , izaslanica ministra mora,
prometa i infrastrukture Olega Butkovića, državna tajnica za more Maja Markočić Kostelac te izaslanik predsjednika Vlade Andreja
Plenkovića, ministar državne imovine –
Goran Marić.
Podijeli na društvenim mrežama