Riječko izdanje Time Outa na više od sto bogato ilustriranih stranica donosi niz zanimljivosti o Rijeci, tema iz
povijesti i sadašnjosti grada, gastronomski i shopping vodič te popis mjesta za
zabavu. Poseban dio časopisa posvećen je Rijeci kao Europskoj prijestolnici kulture, pa su tako njihovi novinari
posjetili brod Galeb, Muzej moderne i suvremene umjetnosti u “Benčiću”, pisali
o Riječkom karnevalu te lokalnoj industrijskoj baštini.
Osim uredništva edicije, za pokretanje riječkog izdanja „Time
Outa“ posebno su zaslužne Turistička zajednica Rijeka i Rijeka 2020 koje su poduprle
realizaciju ovog projekta.
Time Out je međunarodni medijski autoritet za turizam,
kulturu i gastronomiju. Prisutan je u 108 gradova i 39 zemalja te ima mjesečnu
publiku od 242 milijuna čitatelja diljem svijeta.
Osim tiskovnoga izdanja,
postoji i online promidžbena aktivnost, novi spotovi i aplikacije koje se
pripremaju.
Time Out Rijeka magazin dostupan je na kioscima po cijeni od 50
kuna.
Podijeli na društvenim mrežama